رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پولادگر: از تصمیم فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنیم/ تا آخر هفته به فدراسیون ها واریزی خواهیم داشت

13:25 - 02 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۹۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا آخر سال دو مرحله واریزی به فدراسیون‌ها داریم.

«سیدمحمد پولادگر» در مراسم رونمایی از تاریخ شفاهی ورزش ایران در مورد آخرین وضعیت فدراسیون وزنه‌برداری، اظهار داشت: سازمان بازنشستگی کشور هنوز وضعیت علی مرادی را مشخص نکرده است و ما منتظر نامه آنها هستیم. از این سازمان خواستیم جواب بدهند اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم. با این حال در یکی دو روز آینده تکلیف مشخص می‌شود. 

وی در مورد احتمال سرپرستی سجاد انوشیروانی در فدراسیون وزنه برداری افزود:‌ چنین چیزی نیست که حکم سرپرستی برای انوشیروانی صادر شده باشد.

معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در رابطه با انتخابات فدراسیون بسکتبال و اینکه گفته می‌شود قرار است دوباره مجمع با تعویق مواجه شود، تاکید کرد: چنین چیزی نیست. طبق برنامه، نهم اسفندماه انتخابات بسکتبال را برگزار می‌کنیم و تا الان صحبتی مبنی بر تعویق انتخابات نبوده است.

پولادگر در رابطه با عدم برگزاری مجمع فدراسیون ژیمناستیک هم گفت: یکسری مقدمات آماده نبود و برگزاری مجمع به شنبه هفته آتی موکول شد.

وی در مورد بلاتکلیفی فدراسیون دوچرخه‌سواری و تایید نشدن اساسنامه این فدراسیون توسط اتحادیه جهانی، گفت: روال اداری کار در حال انجام است. اتفاقاتی پیش از این در این فدراسیون رخ داد که وزارت ورزش در جریان نبود. در حال حاضر مهمترین اتفاق فعلا اعزام تیم به قهرمانی آسیا است و شرایط آنها را برای حضور در بازی‌های آسیایی نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم. مشکلات مالی هم داشتند که در تلاشیم آنها را آن را رفع کنیم که در امورات فدراسیون متوقف نیست و دارد انجام می شود. برای برگزاری انتخابات آن هم پیگیر هستیم تا موانع را برطرف کنیم.

وی در مورد واریز بودجه فدراسیون ها گفت: تا آخر هفته به فدراسیون ها واریزی  خواهیم داشت که مبلغ قابل توجهی است. در مجموع تا پایان سال جاری دو مرحله واریزی برای فدراسیون‌ها داریم.

معاون قهرمانی و ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اعلام استقلال دو انجمن موی‌تای و ساواته و موضع وزارت ورزش تاکید کرد: این اشتباه است و امیدواریم به اشتباه خود پی ببرند چون این موضوع به ورزش ما ضربه می‌زند و روش درستی نیست‌. در هیچ کجای دنیا اینگونه نیست که تشکیلاتی خودش را مستقل از فدراسیون اعلام کند. قانونی داریم و همه دنیا می‌دانند افرادی که تبعه کشوری هستند باید از یک سری قوانین عمومی پیروی کنند و تابع قوانین اساسی باشند و این اتفاقاتی که بعضا می افتد مغایر با قوانین جاری کشور است و به ورزش لطمه می‌زند. امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود و مواردی هم که وجود دارد را در حال اصلاح هستیم.

پولادگر در خصوص اتفاقات فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این موضوعات به تدارکات تیم ملی در آستانه جام جهانی ضربه خواهد زد، خاطرنشان کرد: این اتفاق یک تغییر مدیریتی بود و هیات رئیسه بر اساس اساسنامه تصمیم گرفت. اعضا قطعا همه موارد را رعایت کردند و اتفاقی نمی‌افتد همه در کنار فدراسیون هستیم و از آن حمایت می‌کنیم تا مشکلی نباشد و با قدرت در جام جهانی شرکت کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *