رنگرز، میرزازاده، مهمدی و ساروی درباره شرایط حضور در المپیک چه گفتند؟

8:45 - 26 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۴۱۳
رنگرز، میرزازاده، مهمدی و ساروی درباره شرایط حضور در المپیک چه گفتند؟
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و ۳ فرنگی‌کار ملی‌پوش درباره شرایط حضور در بازی‌های المپیک اظهاراتی را بیان کردند.

خبرگزاری میزان - حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، درباره نخستین اردوی آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های المپیک، اظهار داشت: تمرینات بسیار سنگینی را در این اردو‌ها دنبال می‌کنیم، مضاف بر آن دو اعزامی که در خردادماه خواهیم داشت بخشی از جوانان و آینده‌سازان کشتی فرنگی راهی رقابت‌های تورنمنت ارمنستان خواهند شد و بدنه اصلی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان حاضر می‌شود که رقابت‌های بسیار سختی خواهد بود.

وی با اشاره به در دستورکار قرارداشتن برگزاری مسابقه انتخابی در دو وزن ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم در جریان برگزاری رقابت‌های مجارستان، ابراز امیدواری کرد در پایان رقابت‌های مجارستان بتوانیم شاکله اصلی تیم ملی کشتی فرنگی را طراحی کنیم تا با بهترین شرایط ممکن به‌لحاظ آمادگی بدنی و روحی، قهرمانان خوب کشتی فرنگی کشورمان در عرصه رقابت‌های المپیک روی تشک بروند.

رنگرز با بیان اینکه قطعاً کار بسیار سخت و دشوار است، اما با این حال تمام بچه‌ها با آمادگی کامل به این رقابت‌ها گام خواهند گذاشت، درخصوص پیش‌بینی تعداد مدال‌ها نیز گفت: پیش‌بینی مدال رقابت‌های المپیک در رشته‌ای مانند کشتی که ورزش رکوردی نیست، به نظرم امر صحیحی نیست و با خطا مواجه است، اما این قول را به‌عنوان مسئول فنی تیم می‌دهم که کشتی‌گیران ما بهترین کشتی‌هایشان را طی چند سال گذشته، در المپیک می‌گیرند و امیدوارم پاریس یکی از المپیک‌هایی باشد که تیم ملی کشتی فرنگی در آن عملکرد قابل قبولی را به دست آورد.

 

رنگرز، میرزازاده، مهمدی و ساروی درباره شرایط حضور در المپیک چه گفتند؟

امین میرزازاده، قهرمان و نایب قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان با بیان اینکه تمرینات فشرده‌ای را زیرنظر کادر فنی پشت سر می‌گذاریم تا به آمادگی مد نظر است برسیم، گفت: به‌غیر از اردویی که در آن به‌سر می‌بریم، ‎حدود ۵ اردوی پر فشار دیگر نیز خواهیم داشت و باید تا زمان باقیمانده به المپیک به خوبی همه چیز را مدیریت کنیم تا با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌های المپیک دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

میرزازاده همچنین درخصوص کسب عنوان آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ نیز ابراز داشت: عنوان کسب شده تنها متعلق به امین میرزازاده نیست بلکه متعلق به تمام جامعه کشتی است. خوشحالی من نیز از این موضوع که این عنوان با تایید و تصدیق مردم عزیز ایران کسب شده، دوچندان است. 

علیرضا مهمدی، نایب قهرمان جهان نیز مسابقات کسب سهمیه را خوب توصیف کرد و ابراز داشت: پس از اتمام اردویی که در آن حضور داریم و اردوی بعد جنرال هستند و مربیان بیشتر روی تمرینات استقامتی تاکید دارند. خداراشکر به اوج آمادگی نزدیک هستیم.

مهمدی که کشتی‌دوستان او را با عنوان پدیده کشتی فرنگی و یکی از شانس‌های مدال در المپیک یاد می‌کنند، ابراز امیدواری کرد به امید خدا و دعای مردم بتوانم بهترین کشتی‌های عمرم را در این مسابقات بگیرم و برای تحقق این مهم با تمام توان، سعی و تلاش خواهم کرد تا دل مردم را شاد کنم.

محمدهادی ساروی، قهرمان جهان و نفر سوم المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم شرایط اردوی تیم ملی را خوب توصیف کرد و گفت: تمرینات را به خوبی پس از مسابقات آسیایی دنبال می‌کنیم تا روند آمادگی‌مان رفته رفته تا مسابقات المپیک بهتر شود و بتوانیم نتایج خوبی کسب نماییم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از عدم کسب نتایج مطلوبی که مردم در مسابقات جهانی انتظار داشتند، چقدر باید به کسب مدال طلای المپیک امیدوار بود، ابراز داشت: من همه تلاشم را در زمان باقیمانده تا بازی‌های المپیک می‌کنم و تمام سعی ام را خواهم کرد تا بدنم را به آن آمادگی برسانم تا نتایج مطلوبی که سال گذشته و در المپیک قبل محقق نشد، در المپیک پاریس به دست آورم و دل هموطنانم را شاد کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *