رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نصرتی: مهم‌ترین مشکل فدراسیون عزیزی‌خادم، عدم شفافیت مالی بود

10:55 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۲۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال اران گفت: مهم‌ترین مسئله و مشکل در دوران فدراسیون عزیزی خادم، عدم شفافیت مالی بود که گویا آن را انجام نداده بود.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نمی‌دانم در فدراسیون چه می‌گذرد، اما حتماً مدارک و دلایلی داشتند که دست به انجام این کار زدند. امیدوارم هر چه است خیر فوتبال باشد. اما باید قبول کرد عملکرد عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال در این مدت بد نبوده و تیم ملی هم صعود شیرینی به جام جهانی داشت که قسمت عمده‌ای از این موفقیت در زمان همین رئیس و هیئت رئیسه رقم خورده است.

وی افزود: اکنون تیم ملی بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آرامش و آماده سازی خوبی در راه جام جهانی داشت، اما متاسفانه چرا این شرایط اتفاق افتاده است؟ باید آرامش حکفرما باشد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم در تمامی رده ها.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال تصریح کرد: باید کسانی که از جنس فوتبال هستند بیایند و کمک کنند. مهم‌ترین مسئله و مشکل در دوران فدراسیون عزیزی خادم، عدم شفافیت مالی بود که گویا آن را انجام نداده بود و همین موضوع یکی از موارد مورد اشاره اعضا بود. اما جدای این مسئله، عملکرد تیم ملی فوق العاده بود و ما هر آنچه را به چشم می‌بینیم می‌توانیم قضاوت‌ کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *