رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فاز نخست ورزشگاه ۵ هزارنفری چالوس افتتاح شد

13:48 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۵۶۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس به بهره‌برداری رسید.

- بر اساس گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فاز نخست ورزشگاه تجن کلای چالوس که از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری احداث شد در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با هزینه بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان و با ارزش اقتصادی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به بهره برداری رسید.

بنیامین شکوه‌فر در آیین افتتاح فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری تجن کلای چالوس اظهار داشت: افتخار دارم در خدمت مردم ولایتمدار و در استانی که مهد شیعه محسوب می‌شود حضور دارم. مفتخریم که در دور افتاده‌ترین مناطق و نقاط محروم کشور هم پروژه‌هایی که متوقف بود به بهره برداری می‌رسد و تمام دولت دست به دست هم داده تا کل کشور به کارگاهی بزرگ تبدیل شود. آنچه پیش روی ما در ورزش و جوانان است، توجه به ظهور و رشد استعداد‌ها در همه مناطق کشور است. بهره برداری از این پروژه نتیجه پیگیری‌های مسئولان منطقه است و در دولت سیزدهم که امید مردم است، مهمترین موضوع عدالت است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، افزود: مقام معظم رهبری دستور فرمودند دولت برای هر برنامه باید پیوست عدالت اجتماعی باشد و با دستورات اکید مقام عالی وزارت نیز این مهم در دستور کار است.

وی اضافه کرد: کار شبانه روزی و تلا‌ش و خدمت را وظیفه می‌دانیم و نوکر خانواده شهدا و مردم هستیم. فاز‌های جدید این پروژه متوقف نخواهد شد. برنامه ریزی دقیق برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های ورزشی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وجود دارد؛ و انشالله با پیگیری دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای افتتاح فاز‌های بعدی برنامه ریزی خواهد شد. از پیگیری مداوم و مجدانه دکتر محسنی بندپی برای تحقق این پروژه قدردانی می‌کنم. ساخت چنین مجموعه مشکلات دارد که از همه مردم منطقه عذرخواهی می‌کنم.

علیرضا عاصم‌یوسفی تاکید کرد: به مناسبت تقارن ایام چهل و سومین بهارِ انقلاب شکوهمند اسلامی با اعیاد مبارک ماه رجب تبریک می‌گویم. از حمایت‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مردم و مسئولان زحمتکش این شهرستان تشکر می‌کنم. دولت خدمتگزار و به تبع آن وزارت ورزش و جوانان و خادمان ملت در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، عزم و اراده و توان خود را به میدان آورده ند تا فرصت مسئولیت برای ما تبدیل به نقطه‌ی شکوفایی و لبخند مردم عزیز و شریف ایران اسلامی باشد.

وی ادامه داد: احداث فاز اول استادیوم ۵ هزار نفری چالوس از سال ۱۳۹۱ آغاز شد. اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان مازندران تامین شده و نشان دهنده نگاه و توجه دقیق ایشان به امر ورزش و این منطقه است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص جزئیات این پروژه گفت: ورزشگاه چالوس در زمینی به مساحت ۴۶۹۹۰ متر مربع دارای سازه بتنی، ۴ دکل روشنایی با ظرفیت ۵۰۰ لوکس، صندلی تماشاچیان به گنجایش ۵۰۰۰ نفر، فضا‌های اتاق تست دوپینگ، مراقبت‌های پزشکی، برگزاری مسابقات، رختکن داوران، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران، رختکن‌های مجزا، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی است.

عاصم‌یوسفی در خاتمه افزود: به لطف خدا و تلاش همکارانم تمام تلاشمان را صرف می‌کنیم تا فاز بعدی این استادیوم به سرعت تکمیل شده تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک، قهرمانان و پهلوانانی از این آب و خاک رو بالای سکو‌های ملی و جهانی ببینیم.

حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران اظهارداشت: این ورزشگاه یکی از زیباترین ورزشگاه‌های کشور است، از همه مسئولانی که برای ساخت این ورزشگاه تلاش کردند قدردانی می‌کنم. برای رفع دغدغه‌های مردم منطقه از همه ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت.

 محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در این مراسم عنوان کرد: جای شکرگزاری دارد که این روز‌ها یا در حال کلنگ زنی و یا افتتاح پروژه‌ها در منطقه هستیم. این پروژه ورزشی بزرگ به برکت سفر مقام معظم رهبری به بهره برداری رسید. به نمایندگی از مردم و خانواده شهدا از مقام معظم رهبری و مسئولانی که پیگیری و تلاش داشتند، قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: هیچ اوقاتی به زیبایی ورزش برای جوانان پر نمی‌شود. این منطقه سرشار از استعداد است و چنین پروژه‌هایی در شکوفایی استعداد‌ها تاثیرگذار است.  با پیگیری‌های حسن رنگرز و دیگر مسئولان مشکلات و مطالبات مردم منطقه مرتفع خواهد شد و هیچ نامی زیبنده‌تر از نام شهدا برای چنین مجموعه‌هایی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *