علیزاده: می‌دانستیم تراکتور به بازیکن نیاز دارد/ در حق کیانی لطف کردیم

12:16 - 18 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۴۷۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان گفت: مس در حق کیانی لطف کرد؛ وقتی دیدیم خودش مایل است به تراکتور برود به او کمک کردیم تا جدا شود.

علی علیزاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد انتقال مهدی کیانی به تیم تراکتور اظهار داشت: با تراکتور توافق کردیم که کیانی را به تبریز منتقل کنیم. در مذاکرات اخیر با میرمعصوم سهرابی این توافق حاصل شد و در حال حاضر کار‌های انتقالش را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: مس در حق کیانی لطف کرد؛ وقتی دیدیم خودش مایل است به تراکتور برود به او کمک کردیم تا جدا شود. از طرفی به باشگاه بزرگ تراکتور کمک کردیم با جذب این بازیکن از این پس بهتر کار کند. می‌دانستیم باشگاه تراکتور به بازیکن نیاز داشت و ما به هر دو طرف کمک کردیم تا این انتقال صورت گرفت.

معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان درباره آخرین وضعیت میثم تیموری گفت: در مورد تیموری هنوز به توافق نرسیدیم. این بازیکن به جز تراکتور از تیم دیگری پیشنهاد رسمی نداشت و نامه‌ای برای ما ارسال نشد. از این رو در مذاکراتی که برای کیانی صورت می‌گرفت در مورد تیموری هم صحبت شد. تراکتوری‌ها برای انتقال این بازیکن با ما چانه می‌زنند، اما ما باید جایگزین تیموری را بگیریم تا به این بازیکن اجازه جدایی دهیم. به همین دلیل تراکتوری‌ها بر سر این بازیکن با ما چانه می‌زنند تا شاید به نتیجه برسند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *