رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حیایی: به خاطر «برف آخر» اکثر پیشنهادات را رد کردم/مستوفی: چند سال گذشته در بازیگری بدشانس بودم

15:16 - 13 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۸۶۰
نشست خبری فیلم سینمایی «برف آخر» به تهیه کنندگی امیر حسین عسکری در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

- نشست خبری فیلم سینمایی «برف آخر» به تهیه کنندگی امیر حسین عسکری در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

حسین مصطفوی درباره جدایی «احسان علیخانی» به عنوان تهیه کننده از اثر گفت: احسان علیخانی از پروژه جدا نشده است، در ابتدا وی بین تیم تهیه کنندگان بود اما امروز من تهیه کننده و علیخانی مشاور پروژه و جزو سرمایه گذاران است.

امیرحسین عسگری کارگردان فیلم «برف آخر» در همین رابطه ادامه داد: این فیلم از همان ابتدا در دفتر احسان علیخانی آغاز شد اما به دلیل مشغله نتوانست به صورت همیشگی کنار گروه باشد، وی مشاور این پروژه هستند، به نوعی حرکت اولیه این فیلم با احسان علیخانی بود. 

لادن مستوفی درباره دلیل کم کاری خود در بازیگری افزود: شاید کارهای من کمتر دیده شده اند، چند کار سینمایی داشتم که به دلایلی یا پخش نشدند یا دیده نشدند، دو سالی درگیر یک سریال نمایش خانگی بودم که آن پخش نشد. به نظر من پشت فیلم «برف آخر» اندیشه و پیام انسانی است، من در این کار خستگی احساس نکردم و هر لحظه از آن برایم لذتبخش بود. 

امین حیایی درباره حضورش در این فیلم گفت: من بسیاری از پیشنهادات را برای برف آخر رد کردم، کار بسیار سخت در شرایط سختی بود، این فیلم اثر درستی است، من متن را که خواندم احساس کردم که حداقل پنج ماه فیلمبرداری خواهیم داشت اما با یک همدلی طی دو ماه ساخته شد، هر بازیگری دوست دارد که در کارنامه اش چنین نقشی را داشته باشد. 

وی در همین راستا ادامه داد: به نظر من نقدهای وارد شده بر آثار باعث می شود تا ما بتوانیم رشد کنیم، من هم مثل اکثریت هنرمندان از انتقادات استفاده کرده ام تا بتوانم طی این سالیان بتوانم در حرفه خود پیشرفت داشته باشم. 

آرمان فیاض فیلمبردار این فیلم درباره سختی های کار خود اضافه کرد: فیلمبرداری «برف آخر» چالش های فراوانی داشت، فیلمبرداری در برف کار پیچیده ای که باعث می شود فیلمبردار مجبور به کار در نور فراوان شود، اتفاقا در فیلمبرداری های شب هم همین چالش را بلعکس داشتیم. حال بعد از فیلمبرداری باید اثر را به صورت سینما عرضه می کردیم، این فیلم برای من چالش بوده و خوشحالم که آن را انجام دادم.

امیرمحمد عبدی درباره حضور نمادها در این فیلم اضافه کرد: قطعا در این فیلم نماد جایگاه مهمی دارد، ما برسر کوچکترین چیزها بحث می کردیم و هیچ چیز سهوی نیست. 

امیرحسین عسگری در همین رابطه ادامه داد: نماد برای من ارزش ویژه ای دارد، وجود گرگ و گاو برای من همینگونه است، این دو حیوان نمادهایی بودند که مخاطب می تواند معانی آنها را در اثر بسط و گسترش دهد. 

وی درباره لوکیشن فیلم اظهار کرد: این فیلم به سه سال پیش بر می گردد، من در ابتدای این پروژه تنها بودم و برای ساخت به سمت جنوب ایران رفتم، به همین جهت به دنبال محلی مناسب برای فیلم گشتم، این فیلم در شهر کیاسر ساخته شده است، این شهر بسیار زیبا با مردمانی بسیار نازنین است. البته تمام فیلم در این شهر ساخته نشده و برای بخشی از فیلم به دلیل شرایط جوی به شهری به نام رینه رفتیم. 

حسن مصطفوی درباره شایعه اختلاف خود با احسان علیخانی و امین حیایی افزود: پروانه ساخت این فیلم در ابتدا به نام احسان بود اما به دلیل درگیری با عصر جدید پروانه به من واگذار شد، امین حیایی هم هیچگاه سرمایه گذار اثر نبوده و به عنوان بازیگر و آرتیست در پروژه حضور داشته است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *