رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عابدینی: هیچ خداحافظی در کار نیست

7:45 - 22 آذر 1400
کد خبر: ۷۸۱۱۴۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران به شایعات اخیر در مورد خداحافظی‌اش از تیم ملی پایان داد.

مجتبی عابدینی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضورش در کادر فنی تیم‌ شمشیربازی جوانان و نوجوانان و تجربه نخست خود در عرصه مربیگری، اظهار داشت: با توجه به اینکه یک آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه کتف دارم و اکنون در حال گذراندن دوره درمان خود هستم، تصمیم بر این شد تا در طول درمانم در کادر فنی تیم‌های جوانان و نوجوانان حضور داشته باشم تا هم بتوانم تمریناتم را آرام آرام انجام دهم و از سوی دیگر هر کمکی که از دستم بربیاید برای نسل جوان شمشیربازی انجام دهم. تیم جوانان باید اسفند ماه امسال و همچنین فروردین ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا شرکت کند و امیدورام با تلاش کادر فنی بهترین نتایج کسب شود. 

این سابریست باتجربه افزود: در حال حاضر شمشیربازان بسیار با استعداد و با انگیزه‌ای در ادو حضور دارند که نوید روزهای خوبی را برای آینده شمشیربازی ایران می‌دهند. یکی از نکات مهم دیگر توسعه شمشیربازی در سطح کشور است و تقریبا از بیشتر استان‌ها شمشیربازان خوبی به اردوهای تیم ملی راه پیدا می‌کنند که نشان از علاقه جوانان به این رشته مهیج دارد. شمشیربازان خوبی از استان‌های آذربایجان غربی، مازندران، تهران و یزد در اردو حاضرند و تمرینات به صورت منظم در جریان هستند.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران در واکنش به شایعات اخیر در مورد خداحافظی‌اش از تیم ملی پس از قطعی شدن عدم حضورش در جام جهانی گرجستان، خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال گذراندن طول درمان خود هستم و این مصدومیت چیز جدیدی نیست و حتی در المپیک هم در حال گذراندن دوره درمان بودم و با همین آسیب دیدگی رقابت کردم. در ابتدا تلاش زیادی شد تا کتف آسیب دیده‌ام جراحی شود، اما با تشخیص پزشک احتمال این وجود داشت که در صورت جراحی دیگر نتوانم به مسابقات و تیم ملی برگردم و و به همین خاطر مجبور شدم که از طریق دیگری به جز جراحی روند درمانی‌ام طی شود. 

عابدینی در پایان گفت: با توجه به این شرایط قطعا به جام جهانی گرجستان نمی‌رسیدم، اما تاکید می‌کنم که «هیچ خداحافظی در کار نیست» و برای تصمیم‌گیری در مورد آینده منتظر نظر پزشکم هستم. تصمیمی برای خداحافظی ندارم و حتی الان تمرینات به جز بالاتنه و تمرینات پا را انجام می‌دهم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *