رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فنونی‌زاده: دروازه‌بان‌ها نبودند هم نتیجه دربی همین بود/ مجیدی و گل‌محمدی نمی‌خواستند موقعیتشان به خطر بیفتد

13:50 - 14 آذر 1400
کد خبر: ۷۷۹۳۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی پرسپولیس و استقلال به حدی کسل کننده بود که اگر دروازه‌بان هم داخل زمین نبود، باز هم نتیجه صفر - صفر می‌شد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۷ اظهار داشت: دو تیم برای نباختن و مساوی آمده بودند که فقط به ضرر هواداران تمام شد. بازی کسل کننده‌ای بود؛ اگر دروازه‌بانان هم درون دروازه قرار نداشتند، باز هم نتیجه این بازی بدون گل می‌شد. هر دو تیم محتاط بودند.

وی ادامه داد: سرمربی‌ها به خاطر موقعیت شغلی خود سیستم را ۴-۲-۳-۱ بسته بودند. ۲ دقیقه آن‌ها توپ داشتند، ۲ دقیقه هم ما توپ داشتیم، هیچکدام از تیم‌ها موقعیتی نداشتند. مهاجمان بسیار بد عمل کردند و راه موفقیتی نداشتند. از همان دقیقه اول مسابقه مشخص بود که دو تیم برای مساوی به زمین آمده‌اند. اگر می‌خواستند مساوی کنند، چه بهتر که حداقل می‌زدند تا بازی پرگل شود و مثلاً ۴ بر ۴ مساوی می‌کردند. آن‌ها که می‌خواستند امتیاز از دست بدهند، حداقل طوری بازی می‌کردند که هوادار لذت ببرد.

*افسوس می‌خورم چرا بازی سپاهان - گل‌گهر را ندیدم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چند روز وقت رسانه‌ها را می‌گیرند، در فضای مجازی جنجال می‌شود، آخر هم شاهد مسابقه‌ای بی‌ثمر از آن‌ها هستیم که اصلاً بار فنی نداشت. نیمه اول مالکیت توپ ۵۰ - ۵۰ بین استقلال و پرسپولیس بود و نیمه دوم پرسپولیس ۱۰ درصد بهتر بازی کرد که آن هم به خاطر نداشتن موقعیت تأثیر آنچنانی نداشت. دو سرمربی برای موقعیت شغلی خود تیم‌هایشان را طوری چیده بودند که ضرر نکنند و برای مساوی به زمین آمده بودند. شاید اگر هواداران بودند بازی جذاب‌تر می‌شد. افسوس می‌خورم که مسابقه سپاهان - گل‌گهر را ندیدم در آن ۶ گل رد و بدل شد، نه بازی دربی که موقعیتی نداشت به آن ال‌کلاسیکو داخلی هم می‌گویند.

فنونی‌زاده در خصوص داور دربی تصریح کرد: داور نیمه اول خوب بود، اما ۲۵ دقیقه آخر کنترل بازی از دستش خارج شده بود و مثل داور‌های کلیشه‌ای، خطا‌هایی می‌گرفت که باعث برخورد‌های فیزیکی زیادی شده بود.

*پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد، حتی مقابل تیم‌های ناشناخته! 

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر، اظهار کرد: هوادار یکی از تیم‌هایی است که در حال حاضر در معرض سقوط قرار دارد؛ اما هیچ چیز معلوم نیست. عنایتی تیمش را خوب چیده، اما بدشانس است و نمی‌تواند گل بزند. سپاهان، گل گهر، پرسپولیس و استقلال امتیازات نزدیک به هم دارند. در عین حال نیم فصل اول به کسی جام نمی‌دهند، قهرمان لیگ در انتهای فصل مشخص می‌شود.

فنونی‌زاده در پایان در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر برای پرسپولیس و استقلال، خاطر نشان کرد: پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد، حتی مقابل تیم‌های ناشناخته! هواداران نارضایتی خود را اعلام می‌کنند. استقلال در ۵ هفته ۵ مساوی کرده و ۱۰ امتیاز از دست داده است که حدوداً برابر با ۳ باخت می‌شود. اگر استقلال بخواهد در صدر جدول قرار بگیرد، نتیجه خوبی نگرفته است. استقلال مقابل صنعت نفت خوب بازی کرد، اما در دیدار با پرسپولیس ۱۰ درصد بازی خودشان را هم بازی نکردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *