رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نصرتی: سوریه و لبنان را ببریم صعودمان قطعی است/ کدورت طارمی و اسکوچیچ باید داخل خانواده حل می‌شد

12:04 - 17 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۲۲۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: تیم‌های لبنان و سوریه میزبان هستند، اما امیدواریم که برنده باشیم، در صورت برد صعودمان قطعی است.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدارهای تیم ملی فوتبال با سوریه و لبنان در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: بازی‌های سختی است و هر دو تیم انگیزه زیادی دارند، درست است که تیم ما از نظر رنکینگ و روی کاغذ بالاتر از آن‌ها و قدرتمند‌تر است، اما آن‌ها با انگیزه بازی می‌کنند و میزبان هم هستند. امیدواریم که تیم ملی ببرد چون در صورت برد صعودمان قطعی است.

وی ادامه داد: ما باید صعود کنیم، چرا که سهمیه آسیا هم بیشتر شده و شانس تیم‌ها برای صعود به جام جهانی افزایش یافته است. با توجه به بازیکنان و لژیونر‌ها، تیم قدرتمندی داریم و می‌توانیم این توقع را داشته باشیم که به راحتی صعود کنیم. کره‌جنوبی از ما ضعیف‌تر است و با اینکه روزی خوبی مقابل آنها نداشتیم، اما از کره بهتر بودیم.

نصرتی در خصوص عملکرد سرمربی تیم ملی، تصریح کرد: اسکوچیچ رزومه خوبی ندارد، اما مربیان کروات برای تیم‌های ایران خوب هستند. کروات‌ها علم درون باشگاه را آکادمیک و اصولی یاد می‌گیرند، از نظر آموزش هم در جایگاه خوبی هستند و مربی صادر می‌کنند. برزیل فوتبالیست صادر می‌کند و کرواسی مربی؛ آن‌ها به آداب و رسوم ما نزدیک‌تر هستند.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ برای تیم وقت می‌گذارد و کادر خوبی مثل هاشمیان که یکی از بهترین بازیکنان ایران بوده و در بایرن مونیخ بازی می‌کرده را دارد. کریم باقری و هاشمیان کمک اساسی به تیم می‌کنند. از نظر نتیجه‌گیری هم اسکوچیچ ۱۱ بازی انجام داده است که ۱۰ پیروزی داشته و فقط یک مساوی کسب کرده است. عملکردش تا اینجا خوب بوده. مشکلات اقتصادی به ما اجازه نمی‌دهد که بخواهیم به مربی سرشناس‌تری فکر کنیم چرا که پول آنچنانی می‌خواهند. در حالی که اطلاع دارم قرارداد اسکوچیچ پایین است.

نصرتی، در خصوص عدم دعوت از مهدی طارمی به اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: اطلاعات زیادی در این خصوص نداریم و باید از کادرفنی بپرسیم، اما منافع ملی باید ارجحیت داشته باشد. ممکن است کدورتی هم در داخل تیم ایجاد شده باشد که قطعاً بهتر بود این موضوع داخل خانواده حل شود و به بیرون کشیده نشود. البته ممکن است این کدورت به خاطر توییتی که طارمی گذاشته پیش آمده باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *