رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکیسا: پرسپولیس چوب فوتبال بیمار ایران را می‌خورد/ اوضاع اصلاح نشود، ضرر جبران ناپذیری می‌کنیم

8:45 - 15 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۱۱۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال کشورمان بیمار است و پرسپولیس هم اسیر این ساختار نادرست و بیمارگونه شده است.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت کنونی فوتبال ایران اظهار داشت: اکثر تیم‌های دنیا حتی در حاشیه خلیج فارس، ساختاری مشخص و شفاف دارند و مدیریت را با توجه به ملاک‌هایی که وجود دارد، انتخاب می‌کنند. در کشور‌های سطح اول دنیا شرایط از این هم فراتر است، آن‌ها شورای فنی دارند و کادرفنی را انتخاب می‌کنند، اما در کشور ما، بازیکن و سرمربی بعد از اتفاقاتی خودشان تیم را رها می‌کنند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: گاهی اوقات یک فرد، دو یا سه ماه در یک تیم است و بعدش بلافاصله در تیم دیگری فعالیت می‌کند. این وضعیت باید اصلاح شود، در غیر اینصورت کل فوتبال ضرر می‌کند.

وی افزود: پرسپولیس امکانات می‌خواهد؛ چرا تیم ۲۴ ساعت قبل از بازی با الهلال به عربستان رسیده است، در حالی که باید چند روز در زمین آن‌ها تمرین کند. وقتی با هواپیما مسافرت می‌کند و تغییر زمان مطرح است، چند روز زمان می‌برد تا بدن به فرم ایده‌آل برسد. این امکانات ابتدایی برای بازی با تیمی مانند الهلال، با بازیکنان ۱۶ میلیون دلاری است که پرسپولیس ندارد.

نکیسا در خصوص بازی با آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم اراک خوب پرس کرد و به انگیزه آن‌ها تبریک می‌گویم. تعویض‌های خوبی هم داشتند،دوندگی بازیکنان آلومینیوم بسیار بالا بود و باعث بردشان شد، اما بازیکنان پرسپولیس خسته بودند. پرسپولیس تیم بزرگی است و به بازی‌ها برمی‌گردد.

این پیشکسوت در خصوص مسیر پرسپولیس در ادامه لیگ خاطرنشان کرد: باید انگیزه‌ها بیشتر شود و بازیکنان تلاششان را بیشتر کنند. تیم‌ها می‌آیند که از پرسپولیس امتیاز بگیرند که البته عوامل بیرونی کمتر دخیل است. بازیکنان خوبی داریم، اما نیاز است به هماهنگی برسند. به هر حال فوتبال بازی تیمی و ۱۱ نفره است و همه باید در دفاع کمک کنند وگرنه کل تیم در شکست مقصر هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *