رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکیسا: اسکوچیچ مزد دور بودن از حاشیه را گرفت/ خط دفاعی‌مان به انسجام رسیده

13:37 - 17 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۶۱۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن سابق تیم ملی کشورمان گفت: این ۳ گل نشان از هوش و ذکاوت و تمرینات خوب و دور بودن تیم ملی از حواشی بود.

- نیما نکیسا در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اظهار داشت: بعد از مدت‌ها یک بازی خوب و حساب شده مقابل یک تیم خوب و فیزیکی انجام دادیم. این برد توانست مردم را در شرایط سخت کرونایی خوشحال کند. به همه ملت ایران، ورزش‌دوستان و همکارانم در فدراسیون فوتبال این پیروزی مقتدرانه را تبریک می گویم. 

وی در رابطه با ترکیبی که اسکوچیچ برای این بازی انتخاب کرده بود گفت: ترکیب اولیه اسکوچیچ با حضور آزمون پویاتر شد. تعویض‌های درست و خوبی در طول بازی صورت گرفت که ما را به گل رساند. وجود طارمی، انصاری فرد و قلی‌زاده و دیگر بچه‌ها، خط حمله خطرناکی را ایجاد کرده بود. از طرف دیگر همه بازیکنان در پست‌های خود با مسئولیت‌پذیری بالا کار کردند که جای تبریک دارد.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان با تاکید بر اینکه اسکوچیچ بدون هیچ حاشیه‌ای به اصل موضوع پرداخته بود در رابطه با ۹ برد پیاپی تیم ملی عنوان کرد: این ۳ گل و برد‌های تیم‌ملی کشورمان نشان از هوش و ذکاوت و تمرینات خوب و دور بودن تیم‌ملی از حواشی بود. ما در انتقال حمله به دفاع و دفاع به حمله بسیار خوب کار کردیم. حال می‌توان گفت توانسته‌ایم در خط دفاعی به یک انسجام خوب برسیم، خداراشکر خطوط سه گانه ما نیز هماهنگی لازم را به دست آورده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *