رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

به دنبال یک «راز ناتمام» در دولت

17:12 - 05 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۲۷۲۹
با اتمام تصویر برداری مربوط به دهه‌های ۵۰ و ۶۰، کارتولید سکانس‌های پایانی سریال «راز ناتمام»، داستان زندگی شهید باهنر، کاری از معاونت اموراستان‌های صداوسیما آغاز شد.

- طبق گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، «راز ناتمام» عنوان مجموعه‌ای تلویزیونی است که به سفارش این معاونت در صدا و سیمای مرکز کرمان تولید می‌شود.

محور اصلی داستان این سریال، زندگی پر فراز و نشیب شهید محمد جواد باهنر دومین نخست‌وزیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ توسط اعضای سازمان مجاهدین خلق ترور شد و همراه با محمد علی رجایی رئیس جمهور وقت ایران به شهادت رسید.

در حال حاضر بخش‌های مربوط دهه‌های ۵۰ و ۶۰ به طور کامل تصویربرداری شده وتولید این مجموعه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی و نویسندگی جلال‌الدین دری، به روز‌های پایانی خود رسیده و گروه این روز‌ها و در لوکیشنی واقع در الهیه مشغول تصویربرداری سکانس‌های مربوط به زمان حال این پروژه تلویزیونی هستند.

به گفته امین امانی، تاکنون سریالی درباره شهید باهنر ساخته نشده، اما قصه «راز ناتمام» درباره حزب جمهوری‌اسلامی است به خاطر همین مسئله در انتخاب بازیگر دقت زیادی صورت گرفته تا نهایت شباهت را داشته باشیم.

او همچنین خاطرنشان کرده است که در راه رفتن و حرف زدن هم می‌خواستیم این اتفاق بیفتد، چون صدا‌ها هم واقعی و مربوط به سرصحنه هستند و بازیگر‌ها صداسازی کرده‌اند.

از جمله بازیگران «راز ناتمام» می‌توان به فرهاد جم در نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش مرحوم آیت‌الله هاشمی، نگین معتضدی، سیدجواد هاشمی، بهرام ابراهیمی، شهرام عبدلی، مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی‌خواه، مسعود رحیم‌پور در نقش شهید بهشتی، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری، علیرضا مهران، مرتضی کاظمی، مجید شهریاری، فرهاد طوفان، هدایت‌الله سجادی، کیاوش زارع‌طلب و بهنام شعبانی اشاره کرد.

این سریال کاری است از معاونت امور استان‌های رسانه ملی که در صدا و سیمای مرکز کرمان تولید می‌شود.

 


برچسب ها: شهید باهنر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *