حکم انضباطی دروازه‌بان جنجالی گل‌گهر چه زمانی اعلام می‌شود؟

13:12 - 28 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۷۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره آخرین وضعیت حکم انضباطی دروازه‌بان جنجالی توضیحاتی ارائه داد.

- علیرضا حقیقی بعد از بازی گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در جام حذفی با هواداران این تیم درگیری لفظی پیدا کرد و باعث ایجاد حواشی زیادی شد.

در همین رابطه باشگاه گل‌گهر در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده بود: «با توجه به اتفاق بعد از بازی در خارج از ورزشگاه و پس از بررسی‌های لازم، علیرضا حقیقی به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده است. قطعاً باشگاه با در نظر گرفتن همه‌ی جوانب، با خاطیان این درگیری به شدت برخورد خواهد کرد و نتیجه را در اولین فرصت به اطلاع هواداران باشگاه و مردم فهیم سیرجان، خواهد رساند.»

دیروز (یکشنبه، ۲۷ تیر ماه سال جاری) حقیقی در تمرین تیم فوتبال گل‌گهر شرکت کرد تا بعضی حضور وی را مربوط به ابلاغ حکم کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر و بخشش وی بدانند، اما بررسی‌ها حاکی از مسئله دیگری است.

در همین رابطه محمدرضا اسفندیارپور مدیرعامل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با میزان، اظهار داشت: دیروز غروب (یکشنبه، ۲۷ تیر ماه سال جاری) حکم کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره حقیقی صادر شد. با توجه به اینکه تیم فردا باید به مصاف هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر به مصاف سایپا برود هنوز در خصوص زمان ابلاغ حکم به جمع بندی نرسیدیم. در اینکه حکم امروز (دوشبنه ۲۸ تیرماه) یا فردا بعد از مسابقه اعلام شود هنوز تصمیم گیری نکرده‌ایم، احتمالاً این موضوع تا غروب تعیین تکلیف خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *