رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هلاکت یکی از سرکرده‌های القاعده در استان البیضاء

22:21 - 14 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۹۳۰
برخی منابع خبری از نبرد شدیدی که نیرو‌های صنعا با القاعده در جبهه‌های البیضاء دارند و طی آن شمار زیادی از سرکرده‌های این گروه تروریستی کشته شده‌اند، خبر دادند.

-طبق گزارش المسیره، در درگیری شدید نیرو‌های مشترک یمنی با تروریست‌های القاعده و داعش در ناحیه الزاهر استان البیضاء، "صالح احمد بلسن" از سرکرده‌های سازمان تروریستی القاعده به هلاکت رسید.

براین اساس، گروه تروریستی القاعده جبهه جدیدی را در استان البیضاء با حمایت نیرو‌های ائتلاف سعودی با هدف کاستن از فشار از روی شهر مأرب که در آستانه فتح به دست نیرو‌های صنعا قرار دارد، گشود.

براساس گزارش منابع محلی در استان البیضاء، نیرو‌های صنعا طی نبردی سنگین با تروریست‌های القاعده، حمله آن‌ها به غرب مناطق «الزاهر آل حمیقان» و منطقه «الاریل» را دفع کردند و تروریست‌های القاعده دست به حمله غافلگیر کننده در بامداد امروز زدند و دو موضع وابسته به نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را در غرب روستای «الزاهر آل حمیقان» هدف قرار دادند و به سوی کوه راهبردی «الاریل» پیشروی کردند.

منابع یمنی به نبرد سنگینی که جریان دارد، اعلام کردند که طی درگیری‌ها ۱۷ تروریست که در میان آن‌ها سرکرده‌های بارز دیده می‌شود، کشته و شماری دیگر زخمی شده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *