داداش‌زاده: هنگ‌کنگ تیمی نبود که دردسرساز شود/ اسکوچیچ دستش را برای بحرین و عراق رو نکرد

11:05 - 14 خرداد 1400
کد خبر: ۷۳۰۱۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در مجموع، برای بازی اول شاهد فوتبال بدی نبودیم، اما هنگ‌کنگ هم تیمی نبود که ما را به دردسر بیندازد.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل مقابل هنگ‌کنگ در مقدماتی جام‌جهانی اظهار داشت: به هر حال بازی اول بود و کمی شرایط فرق داشت. با اینکه در نیمه اول گلزنی کردیم، اما شاهد بازی دلچسبی نبودیم. به هر حال پیش‌بینی می‌کردیم برنده باشیم.  هنگ‌کنگ بسته بازی کرد و ما نیاز داشتیم به گل برسیم که رسیدیم. چه یک گل، چه سه گل خدا را شکر سه امتیاز مسابقه را گرفتیم.

وی افزود: انتخاب ترکیب بدی نبود؛ اسکوچیچ به اصطلاح دستش را رو نکرد و همه برنامه‌هایش را مقابل هنگ‌کنگ نشان نداد. به همین خاطر بخش‌هایی از ترکیب تیم ملی ناشناخته ماند تا احتمالاً مقابل بحرین و عراق استفاده شود. با این حال باید بگویم برای گلزنی در نیمه اول بازی هنگ‌کنگ به مشکل برخوردیم. در حالی که فکر می‌کردیم خیلی زودتر به گل می‌رسیم. اگر کار گره می‌خورد به دردسر بیشتری می‌افتادیم، اما باید از این تجربه برای بازی بعد باید استفاده بیشتری ببریم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: قطعاً در خصوص تیم ملی دیدگاه‌ها متفاوت است؛ هر کارشناسی هم نظر بدهد و نقد کند در آخر عملکرد بازیکنان و اسکوچیچ در مستطیل سبز سرنوشت ما را مشخص می‌کند. در مجموع در بازی اول شاهد فوتبال بدی نبودیم، اما هنگ‌کنگ هم تیمی نبود که ما را به دردسر بیندازد. ملی‌پوشان بدانند در بازی بدی کار سختی پیش رو دارند.

داداش‌زاده تصریح کرد: بحرین هر کاری مقابل ما انجام می‌دهد که سه امتیاز را بگیرد. برای مثال ترابی مقابل هنگ‌کنگ خواست پنالتی بگیرد، اما داور صحنه را نپذیرفت و به وی کارت زرد نشان داد. شاید تکرار همین اتفاق در بازی با بحرین باعث اخراج بازیکنان ایران شود. بروز چنین اشتباهاتی در بازی بحرین، خیلی خطرناک و جبرانش خیلی سخت است.

وی در خصوص بازی‌های سخت ایران مقابل بحرین و عراق گفت: فکر می‌کنم تیم ملی کار خیلی سختی مقابل بحرین و عراق دارد. بچه‌ها مقابل بحرین و عراق باید با آرامش و برنامه‌ریزی بیشتری پیش بروند. از این جهت که به دنبال پیروزی هستیم و در صورت عدم کسب سه امتیاز حذف می‌شویم؛ بنابراین باید خیلی مراقب باشیم. مراقبت به این خاطر که تیم حریف از این نیاز ما به پیروزی سوء استفاده نکند و خاطرات تلخ گذشته در بحرین تکرار نشود. اگر قرار است مالکیت و پاسکاری در زمین حریف باشد بیشتر به کمک تیم ملی می‌آید. امیدوارم تیم ملی نتایج لازم را کسب و به مرحله بعد صعود کند تا دل مردم شاد شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *