رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: شهربانو ۸ ماه نمی‌تواند مسابقه دهد/ کمربند طلایی سازمان wlf را می‌خواهم

7:45 - 03 خرداد 1400
کد خبر: ۷۲۶۸۵۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
بانوی قهرمان ووشوی جهان خبر از امضای قرارداد با سازمان رنک یک چین داد و قرار است نخستین مبارزه خود را بزودی برگزار کند.

الهه منصوریان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط جسمانی خواهر بزرگتر خود پس از عمل جراحی اظهار داشت: شهربانو قصد داشت وزن خود را کم کند، اما الان خیلی خیلی وزنش کاهش پیدا کرده، اما خداراشکر از بیمارستان مرخص شده است. با توجه به وضعیتی که او دارد حدود ۸ ماه نمی‌تواند مبارزه داشته باشد و باید تحت نظر پزشک دوران نقاهت را سپری کند و انشاالله در بهترین زمان ممکن به دنیای مبارزات برمی‌گردد.

وی در خصوص عقد قرارداد با یک سازمان جدید افزود: خداراشکر با سازمان wlf که رنک یک کشور چین است قرارداد امضا کردم و قرار است ۵ مبارزه در این سازمان بزرگ داشته باشم. نکته حائز اهمیت این است که من از طرف باشگاه سپاهان و به عنوان نماینده ایران در این سازمان مبارزه خواه کرد و این موضوع مسئولیت من را دوبرابر می‌کند.

قهرمان ووشوی جهان ادامه داد: مدتی قبل از سوی این سازمان نامه‌ای به باشگاه سپاهان زده شد و با پیگیری‌های محمد ساکت مدیرعامل محترم باشگاه توانستم با این سازمان قرارداد امضا کنم و امیدارم بهترین عملکرد را در wlf داشته باشم و کمربند قهرمانی را یه دست بیاورم.

وی تصریح کرد: با یک مربی خوب تایلندی به نام ابهر که سابقه کسب کمربند قهرمانی در سازمان wlf را دارد در حال تمرین هستم و از تجربیات او به خوبی استفاده می‌کنم. میدانم مسئولیت سختی دارم، چون مبارزه در کشور چین در سازمانی که در این کشور به ثبت رسیده بسیار دشوار است و چینی‌ها دوست ندارند کمربند قهرمانی به خارجی‌ها برسد، اما من هم الهه منصوریان هستم و از شکست خوردن خوشم نمی‌آید.

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: ۴ ماه است شبانه روز زحمت کشیدم و الان زمان به نتیجه رسیدن تلاشهایم است. یک هفته دیگر نخستین مبارزه خود را برگزار خواهم کرد و امیدوارم بتوانم باعث خوشحالی مردم عزیز کشورم و خصوصا بانوان ورزش ایران زمین شوم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *