رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خیری: دربی، بدلکار و بازیگر به سینمای ایران معرفی کرد/ مجیدی مشاور ویژه مدافعان استخدام کند

8:45 - 26 ارديبهشت 1400
کد خبر: ۷۲۴۶۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پیشنهادم این است که به کادرفنی استقلال مشاور خوبی اضافه شود که تخصصش خط دفاعی باشد و برای مدافعان استقلال تمرینات خاصی در نظر بگیرد.

شاهین خیری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۵ اظهار داشت: بحث استقلال و پرسپولیس را اصلا کنار می‌گذاریم. شاهد یکی از بی‌منطق‌ترین و بدترین نوع بازی دربی بودیم. تنها حُسن این دربی آن بود که ۵ یا ۶ بدلکار و بازیگر خوب سینمایی به فوتبال ایران معرفی کرد. در صحبت‌هایم تاکید می‌کنم به خاطر استقلالی بودن و باخت تیم موردعلاقه‌ام چنین صحبتی نمی‌کنم. حتی اگر استقلال برنده می‌شد باز هم همین حرف‌ها را بیان می‌کردم.

وی افزود: اگر در زمین مسابقه مانند مسابقه پینگ پنگ، تور وسط زمین می‌کشیدند، خیلی بهتر بود، چون به جز حرف و یکسری مسائل چندان کار تاکتیکی ندیدیم. اگر به جای قلب بعضی بازیکنان، به زبان‌شان ضربان‌سنج وصل می‌کردیم، نشان می‌داد ضربان زبان بعضی بازیکنان ۱۸۰ مرتبه حرکت کرده و پاهایشان ۴۰ مرتبه! به نظرم سطح بازی دربی ۹۵ خیلی پایین بود و در حد محلات!

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال در دربی گفت: اکثریت بازیکنان استقلال در حد نام خودشان فوتبال بازی نکردند. فقط مسعود ریگی فوق‌العاده با کلاس، زحمتکش و خوب در میانه میدان برای آبی‌پوشان به میدان رفت. واقعا حیف این یک بازیکن در میان بقیه استقلالی‌ها بود. توقع ما از کاپیتان استقلال در بازی دربی خیلی بالاتر است. قبول دارم هر بازیکنی روز بد یا خوب دارد، اما واقعا انتظار نداشتم وریا غفوری در این سطح ظاهر شود. از غفوری باتجربه انتظار می‌رفت تیم را در میدان جمع و جور کند.

خیری درباره بهترین بازیکن پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم از میان بازیکنان پرسپولیس فقط وحید امیری بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت. بازی امیری فوق‌العاده بود و این نکته را مدنظر داشت که او در پست غیرتخصصی‌اش دفاع راست به میدان رفت.

وی در پایان گفت: به نظرم فرهاد مجیدی باید فکری به حال مدافعان و خط دفاعی‌اش بکند. به بعضی مدافعان استقلال نباید دل بست و باید به دنبال بازیکنان پخته‌تر رفت. پیشنهادم این است که به کادرفنی استقلال مشاور خوبی اضافه شود که تخصصش خط دفاعی باشد و برای مدافعان استقلال تمرینات خاصی در نظر بگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *