رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مویزه کین به دنبال ماندن در پاری‌سن‌ژرمن

20:30 - 07 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۲۶۳۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مهاجم ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد.

- پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا گزارش داد؛ در حالی که باشگاه یوونتوس نسبت به بازگرداندن مویزه کین به تورین علاقه‌مند است، این مهاجم ایتالیایی می‌خواهد به حضورش در پاری‌سن‌ژرمن ادامه دهد.

کین ۲۰ ساله که دوران حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۱۶ از یوونتوس آغاز کرد، پس از سه سال حضور در این تیم در تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۲۸ میلیون یورو راهی اورتون شد. او در تابستان اخیر هم در نهایت با قرارداد قرضی یک ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» مدعی شده؛ باشگاه اورتون در پایان فصل تنها در صورت دریافت پیشنهادی بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو حاضر به فروش مویزه کین است.

مویزه کین که این فصل در تیم پاری‌سن‌ژرمن عملکرد خوبی داشته و در ۲۰ بازی لوشامپیونه ۱۱ گل به ثمر رسانده، اخیراً در گفتگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفته بود: من یوونتوس را فراموش نکرده‌ام و همیشه در قلب من خواهد بود. یووه اولین تیمی بود که به من اجازه داد اولین بازی حرفه‌ای‌ام را انجام دهم و این را هیچگاه فراموش نخواهم کرد. هر وقت هم که بتوانم بازی‌های یوونتوس را تماشا می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *