رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فنونی‌زاده: نقاط قوت پرسپولیس و پیکان مثل یکدیگر است/ قهرمانی نیم‌فصل زیاد هم اهمیت ندارد

11:44 - 25 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۱۴۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پیکان هم مانند پرسپولیس بیشتر گل‌هایی که زده روی ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بوده است و این نقاط قوت دو تیم است.
مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار فردا (یکشنبه) تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر هم زیبا بازی می‌کند و هم در نتیجه‌گیری خوب عمل کرده است. شاید در کار‌های تاکتیکی و ترکیبی هنوز ایراداتی وجود داشته باشد اما در مجموع تیم خوب بوده است.

وی ادامه داد: پیکان هم مانند پرسپولیس بیشتر گل‌هایی که زده روی ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت بوده است. این نقاط قوت دو تیم است و به نظرم پیکان چاره‌ای جز کسب یک امتیاز ندارد و برای حداقل امتیاز به میدان می‌آید. البته شاید این، کار پرسپولیس را کمی سخت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پیکان بازیکن باانگیزه‌ای چون امیر روستایی را دارد که با بی‌مهری کادرفنی پرسپولیس از این تیم جدا شد. امیدوارم او در این بازی خودش را اثبات کند چون این بازیکن در تمام رده‌های پرسپولیس بازی کرده است و حقش این نبود که اینگونه از تیم جدا شود.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس بهترین نفرات لیگ را در اختیار دارد و اگر این دو بازی را ببرد قهرمان نیم‌فصل خواهد شد. البته قهرمانی نیم‌فصل آنقدر هم اهمیت ندارد اما کسب امتیاز از این دو بازی بسیار مهم است. امیدواریم پرسپولیس از این دو دیدار ۶ امتیاز را بگیرد و به صدر جدول صعود کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *