رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیر دادبین: نیرو‌های مسلح آماده دفاع از مرز‌های میهن اسلامی هستند

8:00 - 15 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۵۷۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی، مطمئن باشند نیرو‌های مسلح آماده و قوی در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی ایستاده‌اند، گفت: باید بیش از گذشته قدر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را بدانیم.
امیر سرتیپ «احمد دادبین» در گفت‌وگو با میزان، در ایام دهه مبارک فجر، با اشاره به دستاورد مهم انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی، گفت: نخست دَهه مُبارک فجر را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش با اشاره به رزمایش‌های مُقتدرانه نیرو‌های مُسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی، مطمئن باشند نیرو‌های مسلح آماده و قوی در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی ایستاده‌اند.

دادبین در پاسخ به این سؤال که امروز دشمن در جبهه نبرد جنگ نرم با جمهوری اسلامی ایران دنبال تحریف دفاع مقدس است، چگونه باید در مقابل این موج فتنه نرم دشمن بایستیم و آن راخُنثی کنیم؟، اضافه کرد: باید بیش از گذشته قدر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را بدانیم.

پیگیر اجرا و تحقق فَرامین مقام معظم رهبری باشیم
فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پرداختن به مُستندات، راه مقابله با تحریف دفاع مقدس است، اظهار داشت: گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا و از طرفی پیگیر اجرا و تحقق فَرامین مقام معظم رهبری باشیم

امیر سرتیپ احمد دادبین از نیرو‌های قدیمی تیپ کلاه‌سبز‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی لشکر ۲۸ کردستان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش، مدیر شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی‌کوپتر‌های ایران و فرماندهی نیروی زمینی ارتش در سال ۱۳۷۳ با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان نقاط اوج سربازی در نظام جمهوری اسلامی ایران در کارنامه دارد.

نشان جانبازی، نشان ایثاردر کنار دوره عالی، دوره دافوس، دوره علوم استراتژیک، دوره دوم دانشگاه افسری، دوره مقدماتی و دوره سوم دانشگاه افسری، نشان ولایت‌مداری و وطن‌پرستی بر سینه ایشان به عنوان یکی از سرداران اسلام در نظام جمهوری اسلامی است.
 


برچسب ها: ارتش امنیت اقتدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *