رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فنونی‌زاده: پرسپولیس تاکتیکی برای رسیدن به گل ندارد/ کادرفنی فرار رو به جلو می‌کند

8:45 - 11 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۶۴۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس از دقیقه ۶۰ به بعد دچار افت بدنی می‌شود و این تیم هیچ تاکتیکی برای رسیدن به گل ندارد
مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان در خصوص شکست دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: ما تیمی هستیم که مدعی قهرمانی هستیم و در ۱۰ دقیقه اول موفق شدیم به گل برسیم اما دو گل مشابه هم خوردیم که برای من جای سوال است، تیمی که از یک منطقه گل می‌خورد چگونه گل دوم را هم همان‌گونه می‌خورد؟ نقش کادرفنی دقیقا اینجا چیست؟

وی ادامه داد: به نظر من هم ترکیب اولیه و هم تعویض‌های گل‌محمدی اشتباه بود. تعویض دفاع چپ در دقیقه ۸۲ به چه دردی می‌خورد؟ واقعا کادرفنی چه طرز تفکری دارد که مهدی عبدی را بیرون می‌کشد و آرمان رمضانی را وارد بازی می‌کند؟ در حالی که تیم نیاز به زدن گل دارد و باید تعداد مهاجمان زیاد شود اما مهاجم کم می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس از دقیقه ۶۰ به بعد دچار افت بدنی می‌شود و این تیم هیچ تاکتیکی برای رسیدن به گل ندارد و تمام تاکتیک پرسپولیس برای رسیدن به گل یا اوت دستی است یا ضربات ایستگاهی، من امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.

فنونی‌زاده در خصوص تنش ایجاد شده بین گل‌محمدی و رسول‌پناه، رییس هیئت مدیره سابق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه بعد از هر بازی تمام تقصیرات گردن هیئت مدیره و رسول‌پناه می‌اندازند درست نیست و این یک فرار رو به جلو است که کادرفنی پرسپولیس انجام می‌دهد. نمی‌خواهم بگویم رسول‌پناه خوب بود اما او در دوران مدیریتش بد کار نکرد.


رضا
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
جناب فنونی دستمزد گل محمدی بالاتر از زیدان مورینیو و مربیان طراز اول دنیاست ولی ببین چی ارایه میده چون پرسپولیس بزرگتری مثل پروین بالای سرش نیست
اریا
|
-
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
اشتباه میگید باهمه احترامی که براتون قائلم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *