رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کابوسی دوباره برای رفیعی، ماهینی و افشین/ ورود پولادی به تیم‌ملی ممنوع!

14:28 - 01 شهريور 1394
کد خبر: ۶۹۶۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح امروز از اجرای قانونی در خصوص بازیکنان سرباز خبر داد که آب سردی بر پیکر کسانی بود که سودای پوشیدن پیراهن تیم ملی را در سر داشتند.
به گزارش گروه ورزشی ، بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران به معنی از سرگیری تمرینات تیم ملی بود.

تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران از ظهر پنجشنبه اردوی خود را در کمپ تیم‌های ملی برای دیدار مقابل تیم‌های گوام و هند در ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه آغاز می‌کند اما سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح طی نامه‌ای به سازمان تر‌بیت ‌بدنی آجا عنوان کرد بازیکنان سربازی که کارت پایان خدمت آنها به دلیل تخلف باطل شده بود تا اطلاع ثانوی مجوز حضور در تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید را ندارند.

سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح برابر مصوبه کمیته‌ رسیدگی به تخلفات سربازان فو‌تبا‌لیستی که کارت پایان خدمت آنها باطل شده است و این افراد در حال‌ حاضر مشغول به گذراندن خدمت سربازی هستند تاکید کرد که این بازیکنان تا اطلاع ثانوی مجاز به حضور و ادامه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌های تابعه نیروهای مسلح بوده و حضور آنان در تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید امکان پذیر نیست.

این در حالی است که سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح درخواست کرده که از مکاتبات آتی در این خصوص خودداری شود.

به نظر می‌رسد این موضوع چالشی جدید را پیش‌روی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید قرار دهد.

از بازیکنانی که کارت پایان خدمت آنها به دلیل تخلف باطل شده و هم اکنون در تیم‌های نظامی مشغول به بازی هستند می‌توان سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، بختیار رحمانی، آرش افشین و حسین ماهینی را نام برد.

این عده جزو بازیکنان محبوب کی‌روش نیز هستند و سرمربی تیم ملی در سال‌های گذشته نشان داده بود که به آنها اعتقاد دارد.

مهرداد پولادی که با عدم بازگشت به ایران از سربازی گریخت توانست با درخواست کی‌روش و وساطت فدراسیون در جام ملت‌های آسیا 2015 حضور پیدا کند اما مدافع چپ تیم ملی در جام جهانی حتی اگر به ایران برگردد و در تیمی نظامی هم دوران خدمت خود را بگذراند دیگر نمی‌تواند پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

انتها‌ی‌ پیا‌م


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *