رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجیدی: آلومینیوم با خطیبی در لیگ برتر نتایج خوبی خواهد گرفت/ امیدوارم پرسپولیس در آسیا موفق شود

9:12 - 16 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۲۵۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با شناختی که از خطیبی دارم، آلومینیوم در فصل پیش‌رو در لیگ برتر تیم خوبی خواهد بود.

میثم مجیدی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمریناتمان را برای حضور خوب در لیگ برتر آغاز کردیم. امیدوارم در این ۱۰ روز که در تبریز هستیم بتوانیم تمریناتمان را به خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه در خصوص حمایت مسئولان استان مرکزی از آلومینیوم اراک، تصریح کرد: از طرف مسئولان استان، حمایت خوبی از آلومینیوم شده است و من هم تصمیم گرفتم امسال هم در تیم شهرم باشم. فصل گذشته کاپیتان بودم و در این فصل بستگی به تصمیم خطیبی دارد که چه بازیکنی کاپیتان باشد. با شناختی که از خطیبی دارم، آلومینیوم در فصل پیش‌رو در لیگ برتر تیم خوبی خواهد بود.

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیرامون پستی که در حمایت از هافبک تیم استقلال منتشر کرد: می‌دانم که فرشید اسماعیلی دو پیشنهاد از تیم‌های خوب با پول زیاد داشت اما با وجود دلخوری از مدیریت باشگاه، در استقلال ماند.

مجیدی در پایان در مورد صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: پرسپولیس هیئت مدیره و مدیریت خوبی دارد و الان دیگر پرسپولیس تهران نیست و پرسپولیس ایران است. امیدوارم این تیم در فینال لیگ قهرمانان موفق شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *