رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کعبی: آذری مدیر کاربلدی است/ کار با نکونام لذت‌بخش بود

11:53 - 27 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۶۲۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سعید آذری مدیر کار بلدی است و من خوش‌بین هستم که پنجره فولاد باز شود.

حسین کعبی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان با شرایط بسته بودن پنجزه نقل و انتقلاتی این تیم، اظهار داشت: امیدوارم پنجره ما هرچه زودتر باز شود چون اگر این اتفاق نیفتد، در آسیا کار سختی خواهیم داشت. رقبای آسیایی ما بهترین بازیکنان را جذب می‌کنند و با دست پر به مصاف ما می‌آیند. سعید آذری مدیر کار بلدی است و من خوش‌بین هستم که پنجره فولاد باز شود. اینکه ما در فصل جاری توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم، حاصل مدیریت آذری و هوش جواد نکونام بود.

وی در ادامه در خصوص شانس موفقیت فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: وقتی رقبای ما توانستند هر بازیکنی که می‌خواستند جذب کنند اما پنجره ما بسته است، صددرصد در آسیا شاهد نبرد نابرابری خواهیم بود. در لیگ برتر هم به نظرم ما با جواد نکونام شاهکار کردیم. کار با نکونام لذت‌بخش است و من بسیار از او آموختم. امیدوارم پنجره ما باز شود چون در غیر اینصورت کار ما هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ بیستم دشوار خواهد بود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان پیرامون عملکرد این تیم، خاطرنشان کرد: ما با نکونام شبانه‌روزی کار می‌کنیم و دیدید که در لیگ نوزدهم مقابل تراکتور، سپاهان، استقلال و سایر مدعیان واقعاً نمایش خوبی داشتیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *