رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نکیسا: نمی‌خواستم هدایت تیم دانشجویان را قبول کنم

15:36 - 20 شهريور 1399
کد خبر: ۶۵۴۲۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران که به تازگی سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان ایران شده در این رابطه صحبت‌هایی انجام داد.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان، اظهار داشت: نمی‌خواستم به خاطر کاندیدا شدنم برای ریاست هیئت فوتبال استان تهران این سمت را بپذیرم، اما آنقدر لطف دوستان زیاد بود که در نهایت این سمت را پذیرفتم. به خاطر خدمت به دانشجویان کشور و اینکه گفتند هر کدام از این بچه‌ها سکان‌دار ورزش ما هستند سرمربیگری را قبول کردم و به زودی اعضای کادرفنی را انتخاب می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط کرونایی کارشان را سخت می‌کند یا خیر، ادامه داد: ما تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردیم، کسانی که در تمرینات شرکت می‌کنند تب‌سنجی می‌شوند و تست‌های کرونا می‌دهند . قرار شده هلال احمر در این زمینه به ما کمک کند و هر کسی که سلامت باشد مجاز است در تمرینات حضور پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال منتخب دانشجویان در پایان درباره اینکه آیا می‌تواند این تیم را موفقیت و اهدافش برساند یا خیر، خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم. کشور ما پر از افراد بااستعداد است. اگر مربیان کمک کنند و از طرفی، بازیکنان دانشجو هم به موقع در اختیار ما قرار بگیرند، حتما موفق خواهیم شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *