رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی ایتالیا برای همکاری با شرکت‌های ایرانی/ نیاز اقتصاد ایران در حال تغییر

14:46 - 14 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۸۳۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا با حضور در اتاق بازرگانی ایران در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی از تمایل شرکت‌های متوسط و کوچک ایتالیایی برای همکاری با طرف‌های ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، فدریکو گوئیدی امروز (چهارشنبه) در نشستی با رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به توافق وین گفت: می خواهیم حضورمان را دوباره در ایران به صورت قوی ادامه دهیم و ایتالیا می خواهد در همکاری با ایران به ویژه در صنایع بزرگ و رو به رشد تاکید کند.

وی با بیان اینکه نیازهای اقتصادی ایران در سال‌های اخیر تغییر کرده است گفت: البته ما بنا داشتیم در حوزه نفت وگاز با ایران همکاری کنیم اما به ما گفته شده است که می توانیم در حوزه های دیگری همچون انرژی،‌ فناوری های ساخت و ساز بیمارستانی و دیگر حوزه های مشترک همکاری کنیم.

وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا افزود: ایران کشوری بزرگ با جمیعت مصرف کننده 80 میلیونی و بازار 400 میلیونی در اطراف است که آمادگی داریم توانمندی های خود را ارائه کنیم.

وی با اشاره به اقامت دو روزه خود در ایران گفت: ما آمادگی خود را اعلام کرده ایم تا همکاری های خود را در ایران بویژه در حوزه اقتصادی، صنعتی توسعه دهیم تا این همکاری های به روند طبیعی خود بازگردد. همچنین آمادگی داریم کمیته مشترکی میان دو کشور شکل گیرد تا توسعه همکاری های دو کشور تسریع شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *