رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پروژه دلتا؛ تهاجم برنامه‌ریزی شده و هجمه قوی و پرسرعت علیه ایران

3:01 - 28 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۷۷۰۴
دسته بندی: سیاست
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پروژه دلتا یک تهاجم برنامه‌ریزی شده، هجمه قوی و پرسرعت از سوی قدرت‌های سلطه‌جو خصوصاً آمریکا علیه ایران است، گفت: لازم است جهت تقویت هویت دینی، فرهنگی، ملی و  فرهنگی کشور بیش از گذشته تلاش کنیم.
پروژه دلتا؛ تهاجم برنامه‌ریزی شده، هجمه قوی و پرسرعت علیه ایرانعشرت شایق در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات خصمانه رژیم آمریکا برای نفوذ و ضربه به ایران  اسلامی اظهار داشت: در کنار تحریم‌ها، پروژه دلتا(جایگیزنی جنگ نرم با جنگ سخت) یکی از پروژه‌های طولانی مدتی است که آمریکا برای ضربه به ایران در پیش گرفته است. 
 
وی ادامه داد: پروژه دلتا یک تهاجم برنامه ریزی شده، هجمه قوی و پر سرعت قدرت‌های سلطه‌جو خصوصاً آمریکا با استفاده از رسانه‌ها  و حرکات استراتژیک فرهنگی و عملی به صورت بسیط و در اشکال مختلف است. 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: لازم است جهت تقویت هویت دینی، فرهنگی، ملی و  فرهنگی کشور بیش از گذشته تلاش کنیم و همچنین با اهداف مراکز علمی و تحقیقاتی غرب که در راه همان اهداف سلطه جویانه است، آشنایی پیدا کنیم.

شایق عنوان کرد: شناخت استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و عملکرد این مراکز به‌خاطر مقابله با تهدیدات نرم ضروری است اگر با این حملات بخواهیم مقابله کنیم، بهتر است آفندی باشد تا پدافندی و برای این منظور انجام یک خیز بلند علمی و تخصصی لازم است که در راستای تقویت پایگاه قدرت نرم جمهوری اسلامی باشد.
 

برچسب ها: آمریکا عشرت شایق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *