حضور"احمدی نژاد"در برنامه "خندوانه"یک گمانه‌زنی است

8:07 - 14 مرداد 1394
کد خبر: ۶۴۵۴۰
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر روابط عمومی"خندوانه"گفت: رامبد جوان از حضور افراد سیاسی در برنامه "خندوانه"استقبال می‌کند ولی بیان این مطلب از سوی یکی از رسانه‌ها که "احمدی نژاد"می‌خواهد به برنامه "خندوانه" بیاید،فقط یک گمانه زنی بوده و صحت ندارد.
حضور
علی شهیدیان روابط عمومی پروژه "خندوانه"ضمن تکذیب حضور "احمدی نژاد"در این برنامه تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: در گذشته و در نشست خبری "خندوانه" رامبد جوان اعلام کرده بود که از حضور سیاستمدارانی چون "محمود احمدی نژاد"وحتی "حسین شریعتمداری" در این برنامه استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: ولی ذکر این مطلب از طرف یکی از خبرگزاری‌ها که "محمود احمدی نژاد" می خواهد به برنامه بیاید فقط یک گمانه زنی است و صحت ندارد.

گفتنی است، این برنامه با حدود یکصد تماشاگر در لوکیشن جدید گردان از 29فروردین روی آنتن رفت. قسمتی از دکور جدید "خندوانه"به صورت دایره‌‌ای طراحی شده و نماهای مختلفی از این بخش دکور برای حضور مهمان و کمدین‌ها و البته مجری برنامه دیده می‌شود. ضمن اینکه در سری جدید تعداد تماشاگران و  کمدین‌ها افزایش پیدا کرد.   
 
کارگردان تلویزیونی "خندوانه" مهران آزاده، طراح و کارگردان آن رامبد جوان، تهیه‌‌کننده جواد فرحانی و روابط عمومی شهیدیان است.   
 
  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *