شهرداری میزبان عروسی آنلاین نیست

18:01 - 01 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۰۳۶
روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد: خبر برگزاری مراسم 《پیوند آنلاین در آسمان میلاد》و دعوت از رسانه ها و خبرنگاران جهت شرکت در این مراسم، بدون هماهنگی با مدیریت برج میلاد و شهرداری تهران منتشر شده است و معتبر نیست.

شهرداری میزبان عروسی آنلاین نیستخبرگزاری‌ میزان- طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد در اجاره پیمانکار بخش خصوصی بوده و اختیارات و اقدامات و خدمات وی مستقل از مدیریت برج میلاد و شهرداری تهران و صرفا در حدود قرارداد مربوطه است و برگزاری جشن عروسی آنلاین امشب هیچ ارتباطی به شهرداری تهران و شرکت برج میلاد ندارد.

پیش از این گفته شده بود که این مراسم با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و حریرچی معاون وزیر بهداشت برگزار خواهد شد.

در همین رابطه روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد: خبر برگزاری مراسم 《پیوند آنلاین در آسمان میلاد》و دعوت از رسانه ها و خبرنگاران جهت شرکت در این مراسم، بدون هماهنگی با مدیریت برج میلاد و شهرداری تهران منتشر شده است و معتبر نیست.

در ادامه این اطلاعیه روابط عمومی برج میلاد آمده است: این مجموعه هیچگونه برنامه ای به این منظور نداشته و اطلاع رسانی و دعوتی از خبرنگاران و میهمانان نکرده است. لذا ضمن تاسف از این اتفاق غیر حرفه ای و شائبه‌های بوجود آمده برای اهالی محترم رسانه و خبرنگاران، به اطلاع می‌رساند که امشب در محل برج میلاد هیچگونه مراسمی برگزار نمی شود.

بدیهی است که طبق رویه گذشته درصورت وجود هر برنامه ای، خبر مربوطه رسما از مسیرهای رسانه ای معتبر و شناخته شده شهرداری تهران و برج میلاد منتشر شده و روابط عمومی برج میلاد از رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری دعوت خواهد کرد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *