امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق سیل‌زده استان خراسان رضوی

11:58 - 28 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۷۴۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق سیل‌زده استان خراسان رضوی
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به امدادرسانی و حمایت از آسیب‌دیدگان مناطق سیل‌زده استان خراسان رضوی انجام خواهد شد گفت: مقرر شد بخشی از خسارت‌های وارده به خانواده‌هایی که وسایل منزل و نوعروسانی که جهیزیه‌شان دچار آسیب شده است را جبران کنیم.

خبرگزاری میزان - محمد ترکمانه اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در بخش‌های مختلف استان خراسان رضوی، حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق آسیب‌دیده شهر مشهد حاضر و همچنین از روستا‌های سیل‌زده فریمان و درگز بازدید شد.

 مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به حضور ستاد اجرایی در مرحله دوم امدادرسانی در مناطق سیل‌زده شهر مشهد، گفت: مقرر شد بخشی از خسارت‌های وارده به خانواده‌هایی که وسایل منزل و نوعروسانی که جهیزیه‌شان دچار آسیب شده است را جبران کنیم.

وی با تأکید بر پشتیبانی این بنیاد از گروه‌های جهادی برای امدادرسانی اولیه به مناطق سیل‌زده روستایی گفت: در مرحله نخست امدادرسانی به مناطق روستایی فریمان و درگز، توزیع غذای گرم و تامین تجهیزات مورد نیاز گروه‌های جهادی برای خارج کردن سیلاب از منازل مسکونی در دستور کار است.  

ترکمانه بیان کرد: در ادامه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده روستایی نیز علاوه بر مشارکت در تأمین وسایل ضروری زندگی خانواده‌های حادثه‌دیده، از طریق مسئولان استان نسبت به شناسایی کسب و کار‌های آسیب‌دیده اقدام و از صندوق قرض‌الحسنه برکت تسهیلات مورد نیاز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *