رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کیانی: هرکسی جای من بود حتی به تبریز هم نمی‌رفت/ همیشه حق با هوادار است/ باید کمک کنیم قربانی به اوج برگردد

14:01 - 28 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۵۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مقابل تراکتور زیاد سرحال نبودیم و نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل تراکتور و مسائل دیگر صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*مقابل تراکتور شکست خوردید. درباره شرایط این روز‌های سپاهان صحبت کنید. 
متاسفانه توپ‌های‌مان وارد دروازه نمی‌شود و در هفته‌های اخیر ما خیلی بد شانس بودیم. البته مقابل تراکتور زیاد سرحال نبودیم؛ به دلیل استرسی هم که در تیم به لحاظ ویروس کرونا و مسائل دیگر وجود دارد نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. البته نمی‌خواهم این باخت را توجیه کنم. تمام تلاش ما این است که شرمنده هواداران نشویم. نمی‌دانم اسم این را باید بدشانسی بگذارم یا چیز دیگر، اما واقعاً توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شود، اما در عوض روی کوچکترین موقعیت‌ها گل می‌خوریم.

*علی قربانی در بازی با تراکتور یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. نظرت در این خصوص چیست؟ 
علی قربانی بازیکن بزرگی است؛ فکر می‌کنم او از نظر روحی کمی افت کرده است. به هر حال هیچ بازیکنی دوست ندارد که موقعیت گلزنی را خراب کند، اما مقابل تراکتور آنطور که باید و شاید بازی نکردیم. قربانی هم یک موقعیت گل را از دست داد. در این شرایط به نظرم باید پشت هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم تا قربانی هم بتواند دوباره به روز‌های اوج خود بازگردد.

*به نظر می‌رسد سپاهان بعد از شروع مجدد مسابقات کمی افت کرده است. شما الان قهرمانی را هم از دست داده‌اید.
به نظرم بعد از بازی با پرسپولیس که برگزار نشد و ۳ بر صفر به سود حریف اعلام شد ما ضربه خوردیم، ولی باید این را هم بپذیریم که در هفته‌های اخیر بدشانس بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، اما نمی‌دانم چرا موقعیت‌هایمان گل نمی‌شود.

*شما به عنوان کاپیتان سپاهان، این حق را به هواداران می‌دهید که انتقاداتی به نتایج اخیر داشته باشند؟
همیشه حق با هوادار است. ما بازیکنان و مربیان می‌آییم و می‌رویم و تیم برای هواداران است. من مقابل تراکتور واقعا خوب بازی نکردم و با شرایط بدی به این بازی رسیدم. چند روز قبل از بازی دندان من عفونت شدیدی کرد و شاید اگر هر بازیکن دیگری جای من بود حتی به تبریز هم نمی‌رفت. با این حال، به خاطر حواشی و حرف و حدیث‌هایی که ممکن بود به خاطر نرفتنم به تبریز پیش بیاید تصمیم گرفتم با وجود اینکه آمادگی بدنی کاملی نداشتم این سفر را انجام دهم و برای تیمم بازی کنم تا دیگر حرفی حدیثی پیش نیاید. مطمئناً با ریسکی که من کردم ممکن بود به شدت در این بازی مصدوم شوم، اما تمام اینها را به جان خریدم تا مقابل تیمی که ۱۱ سال در آن حضور داشتم بازی کنم.

*آیا پروتکل‌های بهداشتی در تیم سپاهان به خوبی رعایت می‌شود؟
دو، سه بازیکن ما به کرونا مبتلا شده بودند، اما فکر می‌کنم ما جزو تیم‌هایی بودیم که کمترین نفرات مبتلا را داشتیم. باشگاه هر هفته یکی، دو بار از ما تست کرونا می‌گیرد تا سلامت بازیکنان تایید شود چراکه سلامتی و خانواده‌های بازیکنان برای باشگاه اهمیت زیادی دارد.

*شما این شانس را دارید که نایب قهرمان لیگ برتر شوید. آیا می‌توانید این کار را انجام دهید؟
نمی‌خواهم توجیه کنم، اما اشتباهات زیادی داشتیم. البته ما اولین و آخرین تیمی نیستیم که با بدشانسی روبرو می‌شویم. نمی‌خواهیم این وضعیت را گردن کسی بیندازیم و حاشیه درست کنیم. به نظرم باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در این ۵ بازی باقیمانده همه امتیازات را کسب کنیم و در نهایت با کسب نایب قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

*شایعاتی درباره نقل‌وانتقالات بازیکنان به گوش می‌رسد. آیا شما فصل بعد هم در سپاهان می‌مانید؟
من با سپاهان قرارداد دارم و هر چیزی که خیر باشد اتفاق می‌افتد، اما فعلاً تمرکز خود را روی پنج بازی باقی‌مانده گذاشتیم تا بتوانیم سهمیه بگیریم و نتایج گذشته را جبران کنیم تا کمی دل هواداران را شاد کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *