گل‌محمدی: نتایج در جای دیگری رقم می‌خورد

7:55 - 10 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۳۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: سرمربی ذوب‌آهن پس از شکست در دیدار مقابل ملوان، این موضوع را به مسائل غیر فوتبالی مرتبط دانست.
گل‌محمدی: نتایج در جای دیگری رقم می‌خورد
به گزارش خبرنگار ورزشی ، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل ملوان، در کنفرانس خبری گفت: به ملوان و مردم خوب انزلی تبریک می‌گویم. ملوان امروز به خوبی دوید. امروز به من چیزی ثابت شد که در فوتبال ایران مسائلی هست که دوست ندارم اسمش را واقعیت بگذارم. متاسفانه نتایج در زمین رقم نمی‌خورد و این مسئله را امروز حس کردم.

وی افزود: دو روز پیش وضعیت چمن ورزشگاه را دیدم. مطمئن بودم که باید  چمن کوتاه شود. در جلسه قبل از بازی هم این مسئله را بیان کردم اما گفتند داور باید در این مورد اظهار نظر کند. داور گفت نیازی به تغییر نیست ولی ما این مسئله را دیدیم که چمن بلند است.. به رئیس هیأت فوتبال و نماینده فدراسیون هم این مورد را گفتم اما آنها اعلام کردند که نیازی به کوتاه کردن چمن نیست.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: در مورد انتخاب داور هم سوال دارم. همین داور در بازی رفت سال قبل ما در آزادی یک پنالتی گرفت که خنده دار بود. این مسئله جای سوال دارد. او امروز هم پنالتی گرفت که عجیب بود. بازیکن ملوان هنوز نیفتاده بود که او خطا گرفت. نمی‌توانم با این مسائل مبارزه کنم چون این موارد دست من نیست. بازیکنانم تلاش کردند اما نتیجه در جای دیگری رقم خورد.

در پایان کنفرانس سوالات زیادی از سرمربی ذوب آهن پرسیده شد اما او صحبتی انجام نداد و سالن را ترک کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *