رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تساوی پرگل پرسپولیس و پدیده در نیمه اول

20:35 - 09 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۳۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: پرسپولیس و پدیده در هفته اول لیگ برتر پانزدهم با ارائه فوتبالی زیبا و تماشایی، نیمه اول این بازی را با تساوی پر گل به پایان بردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، سرخپوشان پایتخت از ساعت 19:35 میزبان تیم پدیده خراسان بودند که نیمه اول این دیدار 2 بر 2 مستاوی شد.


در دقیقه 8 ارسال زمینی هادی نوروزی در محوطه جریمه به علی علیپور رسید و او با یک ضربه سر شیرجه‌ای گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 10 ارسال رامین رضائیان از سمت راست روی سر میلاد کمندانی فرود آمد و ضربه سر او به تیرک عمودی تیم پدیده برخورد کرد.

در دقیقه 13 ارسال زمینی توپ از جناح چپ پرسپولیس با اشتباه فاحش محسن بنگر مدافع پرسپولیس همراه شد تا توپ در محوطه جریمه به یونس شاکری برسد و او گل مساوی پدیده را به ثمر برساند.

ارسال محسن یوسفی از جناح چپ، پشت مدافعان پرسپولیس و روی سر حسین بادامکی فرود آمد تا او گل دوم تیمش را در دقیقه 16 به ثمر برساند.

در دقیقه 27 پرسپولیس روی پرتاب اوت دستی صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه سر هادی نوروزی را مجتبی روشنگر دروازه‌بان پدیده مهار کرد.

در دقیقه 33 پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که رامین رضائیان این ضربه را از دست داد.

در دقیقه 35 شوت حسین بادامکی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

هادی نوروزی از فاصله 30 متری با یک شوت زیبا گل مساوی سرخپوشان پایتخت را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این بازی چند بازیکن اصلی خود از جمله سوشا مکانی، امید عالیشاه، نورمحمدی و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *