مصاف نوشاد عالمیان در کنار بزرگان آسیا و مدعیان اروپا

12:14 - 09 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۲۶۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خبرگزاری میزان: نوشاد عالمیان، نابغه چپ دست تنیس روی میز ایران که یکی از پنج عضو تیم منتخب آسیاست از فردا شنبه در قالب این تیم، مصاف خود با تیم منتخب اروپا را آغاز می‌کند.
به گزارش گروه ورزشی ، حضور نوشاد عالمیان در تیم منتخب تنیس روی میز آسیا بنا به دعوت کنفدارسیون آسیا و به منظور رقابت با تیم منتخب اروپا انجام شده که هر ساله برگزار می شود.

امسال رقابت دو تیم منتخب تنیس روی میز آسیا و اروپا طی روزهای 10 و11 مردادماه در ژانگ جیاگانگ چین برگزار می شود."جون میزوتونی" بازیکن هشتم جهان از ژاپن، "تانگ پنگ" بازیکن یازدهم جهان از هنگ‎کنگ و "یوان چونگ چیه" بازیکن سیزدهم جهان از چین‎تایپه هم تیمی‌های نوشاد عالمیان در تیم منتخب آسیا هستند. هدایت این تیم بر عهده "ژی جیان کین" چینی است و افشین بدیعی نیز سرپرستی تیم را بر عهده دارد.

همچنین  در ترکیب پنج نفره تیم منتخب اروپا هم با حضور "استین استگر" از آلمان،  "روبرت گاردوس" از اتریش، "مارکوس فریتاس" از پرتغال، "ولادیمیر سامسونوف" از بلاروس و "آندره گاسینا" از کرواسی تشکیل شده است. "ریچارد پراوزه" که در کمپ اشلاگر اتریش هدایت ملی‎پوشان تنیس روی میز ایران را برعهده داشت، سرمربی تیم تنیس روی میز منتخب اروپا است.

فردا و در روز نخست رقابت میان دو تیم منتخب آسیا و اروپا، نوشاد عالمیان به مصاف "ندره گاسینا" می رود. "روبرت گاردوس" از اتریش هم حریف نوشاد عالمیان در روز دوم مسابقات است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *