رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است/ آنها مثل منچسترسیتی بازی می‌کنند

1:57 - 31 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۸۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فنونی‌زاده: پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده است/ آنها مثل منچسترسیتی بازی می‌کنند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس نمونه یک تیم دونده و درنده هستند و با این سبک بازی من را یاد تیم منچسترسیتی انداختند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی روان، هجومی و کاملاً مالکانه را به نمایش گذاشت و یک تیم دونده و درنده نشان دادند و مستحق برد در این دیدار مهم بود. به کادر باهوش سرخ‌پوشان تبریک می‌گویم و امیدوارم همین روند را ادامه دهند.

وی ادامه داد: نفت آبادان خیلی ناامید کننده بود. از شرایط این تیم که به برزیل فوتبال ایران معروف هستند و هواداران بسیار خوش قلب و مهربانی دارند واقعاً ناراحت شدم که این سبک فوتبال ضعیف را به نمایش گذاشتند. امیدوارم مدیریت نفت آبادان فکری به حال کادرفنی تیمش بکند، زیرا این تیم ذره ذره به لبه پرتگاه سقوط به دسته یک نزدیک می‌شود. به نظر من صنعت‌نفت با این کادرفنی به این روز افتاده که خدا بهشان رحم کند. امیدوارم زودتر از این وضعیت خارج شوند.

*اوسمار نشان داد شایسته احترام است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس در این بازی، متذکر شد: بازیکنان پرسپولیس واقعاً فوق‌العاده بودند و من بابت انجام این بازی هجومی و لذت بخش به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. پرسپولیس طوری بازی می‌کرد که انگار داشتم بازی منچسترسیتی را نگاه می‌کردم، به همان اندازه با کیفیت و به همان اندازه هجومی. بازیکنان پرسپولیس در این بازی اگر اشتباه نکنم تقریبا ۶۰۰ پاس دادند که در نوع خود واقعاً جالب است. اوسمار ویرا نشان داده که مربی قابل احترامی است و در برابر خیلی از مربیان لیگ برتر که تاکتیک کی‌روشی را پیاده می‌کنند و فقط به دنبال دفاع هستند، بهتر است.

*هیچ استرسی بابت نتیجه نگرفتن پرسپولیس نداریم

فنونی‌زاده در ادامه در رابطه با بازی‌های بعدی پرسپولیس و همچنین مسیر قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر، عنوان داشت: پرسپولیس بازی کردن را بلد است و خوبی این موضوع این است که ما هیچگونه استرسی بابت نتیجه نگرفتن سرخ‌پوشان نداریم. خداراشکر بازیکنان باتجربه‌ای داریم و باید قدر آن‌ها را بدانیم. دیدیم که امید عالیشاه مقابل نفت آبادان اوایل بازی مصدوم شد و به بیرون رفت که به نظرم مشکل از همسترینگ اوست و باید بازی آینده با آلومینیوم در جام حذفی به او استراحت داده شود تا در برابر سپاهان با قدرت حضور یابد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مدیریت پرسپولیس تلاشش را انجام دهد و بازیکنان با تجربه خارجی را حفظ کنند تا فصل بعد را شکست ناپذیر پیش برویم. اختلافمان با استقلال خیلی کم است و ما همین الان هم صدرنشین هستیم و اگر استقلال در بازی آینده‌اش مقابل شمس‌آذر امتیاز از دست بدهد ما در صدر خواهیم ماند. خدا کند اتفاقات غیر فوتبالی رخ ندهد و جام به شایسته‌ترین تیم برسد که از نظر من پرسپولیس این شایستگی را دارد. امیدوارم با همت بچه‌ها ۲ گانه را کسب کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *