رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

مراغه‌چیان: بازیکنان استقلال راه قهرمانی را به خوبی می‌دانند/ حواشی داخل باشگاه نباید به بیرون درز کند

0:45 - 31 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۸۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مراغه‌چیان: بازیکنان استقلال راه قهرمانی را به خوبی می‌دانند/ حواشی داخل باشگاه نباید به بیرون درز کند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ۷ بازی پیش رو برای استقلال هرکدام به نوعی فینال هستند و باید با غلبه بر استرس به سوی قهرمانی پیش برویم.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: بازی بسیار حساسی برای استقلال خواهد بود، زیرا شمس آذر شرایط خوبی در جدول دارد و می‌تواند چالش جدی استقلال در مسیر قهرمانی باشد. آنقدر نباید بازی را برای خود بزرگ کنیم که باعث شود از روی استرس نتیجه لازم را نگیریم. 

وی در این رابطه افزود: شمس آذر هرچند خط حمله خوبی دارد، اما باید بدانیم که در خط دفاعی زیاد خوب نبودند و از این رو با توجه به آمار گلزنی استقلال و آمادگی مهاجمان به نظرم می‌توانیم روز سختی را برای شمس آذر رقم بزنیم. باید روی شوت از راه دور بیشترین تمرین را داشته باشیم، زیرا با استفاده از این تاکتیک تسلط بیشتری روی دروازه حریفان پیدا خواهیم کرد.

*کادرفنی و باشگاه اجازه ندهند حواشی به تمرکز بازیکنان ضربه بزند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: جواد نکونام با محدودیت‌هایی که از جهت بازیکن دارد خیلی خوب توانسته استقلال را تا به اینجا حفظ کند و به نظرم شایسته قهرمانی است. خداراشکر بازیکنان باتجربه‌ای داریم و به خوبی می‌توانند شرایط را کنترل کنند و به خوبی می‌دانند راه قهرمانی چیست، زیرا آن‌ها راه پیروزی را به خوبی بلد هستند و این همان چیزی است که هواداران را دلگرم می‌کند.

مراغه‌چیان در رابطه با حواشی چند وقت اخیر در باشگاه استقلال، متذکر شد: نباید این حواشی به بیرون از باشگاه درز کند حتی اگر این مشکلات بین نکونام و خطیر باشد باید یک جلسه بگذارند و با حضور بزرگان باشگاه مشکلاتشان را بازگو کنند وگرنه این حواشی در چند هفته باقیمانده چیزی جز ضرر برای باشگاه نخواهد داشت. از کادرفنی و باشگاه می‌خوام به هیچ عنوان اجازه ندهند تا این حواشی به تمرکز بازیکنان ضربه بزند.

*کوچک‌ترین اشتباه باعث از دست دادن قهرمانی می‌شود

وی در ادامه با بیان اینکه در این برهه تنها آرامش لازم است، عنوان کرد: بازی‌های آسانی تا پایان لیگ در پیش نخواهیم داشت و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم، زیرا کوچک‌ترین اشتباه باعث از دست دادن قهرمانی می‌شود. امیدوارم مدیریت باشگاه آرامش را به بازیکنان تزریق کند و با حمایت‌های همه جانبه انگیزه کادرفنی و بازیکنان را افزایش دهند.

مراغه‌چیان در پایان با اشاره به سرنوشت قهرمانی لیگ برتر، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم موانع زیادی برای کسب قهرمانی در پیش داریم و هر ۷ بازی پیش رو یک نوع فینال هستند و بازیکنان باید فعل خواستن را صرف کنند، زیرا رقیبشان در کسب قهرمانی تلاش زیادی دارد و پا به پای آن‌ها می‌جنگند. پس باید بدانیم هر تیمی زحمت بیشتری بکشد قطعاً شایسته قهرمانی است. امیدوارم مسیر هموار باشد تا ان‌شاءالله با همت کادرفنی یک قهرمانی دیگر را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *