رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خدابخشی: همسرم در دوران قرنطینه حریف تمرینی‌ام بود/ هنوز اجازه تمرین به رزمی‌کاران داده نشده

10:58 - 15 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۸۲۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
عضو تیم ملی تکواندوی صربستان گفت: در مدتی که در قرنطینه بودم تمرینات را زیر نظر سرمربی انجام دادم و همسرم حریف تمرینی‌ام بود.

مهدی خدابخشی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی خود در دوران قرنطینه اظهار داشت: فعلاً ویروس کرونا شرایط بدی را در تمام جهان ایجاد کرده، البته در صربستان تعداد نفراتی که به این ویروس دچار شده‌اند رو به کاهش است. از امروز (دوشنبه) رستوران‌ها و یک سری جاهای عمومی با رعایت نکات بهداشتی شروع به فعالیت می‌کنند. در مدتی که در قرنطینه بودم تمرینات را زیر نظر سرمربی تیم انجام دادم و همه چیز برنامه‌ریزی شده بود و تا جایی که توانستم در خانه تمرین کردم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم به قوانینی که از طرف دولت صربستان حکفرما شده احترام می‌گذارند و با ماسک و دستکش در خیابان تردد می‌کنند. از امروز هم قرار شده دوران قرنطینه تمام و سالن‌های بدنسازی آغاز به کار کنند، هر چند که هنوز اجازه تمرین به ورزشکاران رزمی‌کار داده نشده است.

عضو تیم ملی تکواندوی صربستان در مورد تعویق المپیک گفت: فعلاً چیزی مشخص نیست و منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم تا تاریخ مسابقات گزینشی را اعلام کنند که آیا المپیک توکیو در زمان مقرر خودش برگزار می‌شود یا خیر. قرار شده روز ۱۳ ماه می‌ در خصوص تاریخ رقابت‌ها تصمیم‌گیری شود.

خدابخشی در مورد همسرش که از قهرمانان تکواندوی صربستان است نیز گفت: همسر من یکی دو سال قبل به دلیل مصدومیتی که برایش به وجود آمد به صورت رسمی از ورزش حرفه‌ای کناره‌گیری کرده، البته در این مدت کمک‌های او شامل حال من شده است. همسرم در دوران قرنطینه حریف تمرینی من بود و از این بابت خوشحالم که همسرم ورزشکار بوده و شرایط من را درک می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *