رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات جدید از آینده سانتیاگو برنابئو + عکس

13:20 - 27 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۹۳۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه رئال مادرید قرار است تغییرات گسترده‌ای در ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال خود ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، باشگاه رئال مادرید جزئیات جدیدی از برنامه‌های خود برای بازسازی و مدرن کردن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در آینده‌ای نه چندان دور منتشر کرد.

رئالی‌ها این روز‌ها از فرصت به دست آمده تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا استفاده و بازسازی بخش‌هایی از سانتیاگو را آغاز کرده‌اند.

این استادیوم معروف فوتبال جهان که یکی از بهترین ورزشگاه‌ها در سراسر دنیا به شمار می‌رود، در سال ۱۹۴۷ ساخته شد. با این حال، باشگاه رئال مادرید قصد دارد در مقیاسی بزرگ هم فضای داخلی و هم فضای خارجی ورزشگاه را مدرن‌تر کند.

در جدیدترین ویدیویی که توسط باشگاه رئال مادرید در این خصوص منتشر شده، قرار است نمای بیرونی ورزشگاه با نوار‌های استیل ساخته و تزیین شود که این نمای بیرونی با نورپردازی زیبایی همراه خواهد بود. همچنین چند LED در دیوار‌های بیرونی نصبت می‌شود که روی آن ویدیو‌هایی پخش خواهد شد.

همچنین قرار است ورزشگاه مسقف شود؛ به طوری که بتوان در صورت نیاز سقف ورزشگاه را بست. این کار باعث می‌شود رئال مادرید بتواند در هر شرایط آب و هوایی بازی برگزار کند. علاوه بر اینها موزه، رستوران و وسیله‌های سرگرمی هم قرار است در بیرون و داخل ورزشگاه تعبیه شود که این تغییرات باعث می‌شود سانتیاگو شکل فوق‌العاده‌ای به خود بگیرد.

ی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *