رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خلیلیان: باید از شتاب‌زدگی پرهیز کنیم/ خوش بینانه‌ترین حالت برای شروع لیگ هفته دوم خرداد خواهد بود

23:57 - 25 فروردين 1399
کد خبر: ۶۱۲۴۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در خوشبینانه‌ترین حالت، هفته دوم خرداد آغاز رقابت‌های ورزشی بدون حضور هواداران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگوی تلویزیونی با فوتبال برتر در مورد اینکه چه زمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال از سر گرفته خواهد شد، اظهار داشت:  باید بازیکنان و باشگاه‌ها را به صبوری بیشتر تشویق کنیم. ‌نمی‌توانیم به راحتی تاریخ آغاز تمرینات را اعلام کرد.

وی ادامه داد: امروز چهاردهمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برگزار شد و حداقل تا ١٠ اردیبهشت نباید هیچ کاری انجام بدهیم. باید از شتاب‌زدگی پرهیز کنیم. اولویت، سلامت ورزشکاران است. همچنان بازیکنان تمرینات انفرادی را از منزل دنبال کنند.

سرپرست فدراسیون پزشکی تصریح کرد: حداقل ٣ هفته قبل از آغاز رقابت‌های ورزشی، به باشگاه‌ها فرصت تمرین می‌دهیم. دوستان‌مان در فدراسیون فوتبال با باشگاه‌ها در تماس هستند و همه چیز را به آنها اطلاع داده‌اند. در خوشبینانه‌ترین حالت، هفته دوم خرداد آغاز رقابت‌های ورزشی، اما بدون حضور هواداران خواهد بود. به هر جهت شرایط کشور‌های اروپایی با کشور ما متفاوت است و زمانی اجازه شروع تمرینات را می‌دهیم که از همه چیز مطمئن باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *