زمان قطعی دیدار اعضای موتلفه،ایثارگران و پایداری با آیت‌الله یزدی مشخص نشده است

13:19 - 29 تير 1394
کد خبر: ۶۰۹۰۲
خبرگزاری میزان: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اعضای سه تشکل اصولگرای موتلفه،پایداری و ایثارگران برای دیدار با آیت‌الله یزدی مشتاق هستند اما هنوز وقتی برای این دیدار تعیین نشده است.
زمان قطعی دیدار اعضای موتلفه،ایثارگران و پایداری با آیت الله یزدی مشخص نشده استبه گزارش ، حدود 9 ماه است که جلسات مشترکی میان سه حزب و تشکل اصولگرای، موتلفه اسلامی، ایثارگران انقلاب اسلامی و جبهه پایداری، با هدف حصول اجماع و انسجام اصولگرایان جهت ورود به انتخابات مجلس دهم برگزار می‌شود.

این جلسات که تعداد آن‌ها از مرز 30 جلسه گذشته است، به صورت متناوب در دفاتر مرکزی هریک از سه تشکل مزبور، گاه  بصورت سه جانبه و گاه بصورت دوجانبه برگزار می‌شود.

همچنین اعضای سه تشکل مزبور در راستای نیل به وحدت دیدارهایی را با شخصیت‌ها و تشکل‌های مرجع و اثرگذار جریان اصولگرایی انجام داده‌اند، که می‌توان به دیدار آن‌ها با آیت‌الله مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در اوایل خرداد ماه و همچنین دیدار با آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، اشاره کرد.

چندی پیش بود که خبر دیدار اعضای موتلفه،پایداری و ایثارگران با آیت‌الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از ماه مبارک رمضان در برخی خبرگزاری‌ها منعکس شد؛ در همین راستا محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان با بیان اینکه سه تشکل موتلفه،پایداری و ایثارگران برای ائتلاف اصولگرایان با هر مرجع،شخصیت و تشکلی که ضرورت حاصل کند، ملاقات می‌کنند، اظهار کرد: ما برای دیدار با آیت‌الله یزدی مشتاق هستیم اما هنوز وقتی برای این دیدار تعیین نشده است.

برخی نشریات جناح مقابل با پیگیری خط خبری عدم تمایل جامعه مدرسین به ایفای نقش در انتخابات مجلس دهم، سعی در القاء تفرق و تشتت در اردوگاه اصولگرایی دارند، از اینرو به نظر می‌رسد دیدار اعضای موتلفه،پایداری و ایثارگران با آیت‌الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین نقش بسزایی در فرآیند وحدت اصولگرایان خواهد داشت.




برچسب ها: وحدت یزدی آیت الله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *