جزئیات ابتلای یک دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر به کرونا/وضعیت دانشجویان خارجی دانشگاه

15:24 - 06 اسفند 1398
کد خبر: ۶۰۰۲۹۸
معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به بیان توضیحاتی درباره ابتلای یک دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر به کرونا پرداخت.

عبدالمجید خوشنود معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه ، درباره ابتلای یک دانشجوی این دانشگاه به کرونا گفت: درباره ابتلای یک دانشجوی این دانشگاه به کرونا نظر رسمی وزارت بهداشت را دریافت نکردیم و این اعلام بر اساس اعلام خود دانشجو به ما بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر در ادامه گفت: به دانشجو اعلام شده که تست کرونا مثبت بوده و منتظر نظر رسمی وزارت بهداشت هستیم. جمعه شب حال این دانشجو نامساعد شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. حال عمومی این دانشجو خوب است، ولی چون علائم وی شبیه به کرونا بوده در فرآیند تست قرار گرفت.

خوشنود گفت: ابتدا بیمارستان اعلام کرد که تست وی منفی بوده، ولی روز گذشته دانشجو اعلام کرد که نتیجه یک آزمایش وی مثبت بوده است.

خوشنود افزود: به محض اینکه این اتفاق افتاد تمام دانشجویانی که با وی ارتباط داشته اند تست شدند. فعلا هیچ فردی دیگری در دانشگاه و خوابگاه به کرونا مبتلا نشده است.

معاون دانشجویی دانشگاه درباره وضعیت کنونی خوابگاه‌ها گفت: خوابگاه‌های دانشجویی کاملا تخلیه و ضد عفونی شده اند.

وی در ادامه افزود: امروز جلسه‌ای برای تصمیم گیری تعطیل کردن دانشگاه تا عید نوروز داشتیم، ولی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

خوشنود در ادامه درباره وضعیت دانشجویان خارجی دانشگاه خواجه نصیر گفت: وزارت علوم تمهیداتی را فراهم کرده تا دانشجویان خارجی به کشور خود بازگردند. در دانشگاه ما خوابگاه این دانشجویان مجزا و مستقل از دانشجویان ایرانی است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم و مورد خاصی نیز نداشته ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *