رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فدراسیون پزشکی ورزشی با مرکز درمانی اسپیتار تفاهمنامه همکاری امضا می‌کند

16:03 - 15 بهمن 1398
کد خبر: ۵۹۳۳۶۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی امروز با مدیر اجرایی مرکز درمانی اسپیتار قطر دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، صبح امروز (سه‌شنبه) در دوحه با عبدالعزیز الکواری مدیر اجرایی مرکز درمانی اسپیتار قطر و حکیم چالبی مدیر اجرایی پزشکی ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن و همکاری‌های بین‌المللی آسپیتار دیدار کرد.

در این دیدار که فرزاد کبارفرد و امیر صدیقی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی را همراهی می‌کردند، با بازدید از مرکز فوق تخصصی پزشکی ورزشی قطر همراه بود و طرفین ضمن تاکید بر همکاری‌های دو جانبه بر عقد تفاهمنامه همکاری در آینده نزدیک برای پیشبرد اهداف تحقیقاتی-مطالعاتی و همچنین استفاده طرفین از ظرفیت‌های پزشکی ورزشی، توافق کردند.

مرکز پزشکی درمانی قطر اسپیتار یکی از تخصصی‌ترین مراکز در جهان است که بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان از امکانات درمانی و پزشکی آن بهره می‌برند. این مرکز در سال ٢٠٠٩ توسط فیفا و در سال ٢٠١٥ توسط کمیته بین‌المللی المپیک به عنوان مرکز درمانی برتر در حوزه پزشکی ورزشی مورد تائید قرار گرفت. ورزشکاران و قهرمانانی همچون نیمار، پائلو مالدینی، آنجل دی ماریا و روبرتو کارلوس از افراد برجسته‌ای هستند که از خدمات این مرکز استفاده کرده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *