خبرسازترین چهره‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران

12:47 - 12 تير 1394
کد خبر: ۵۷۸۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان: فرصت زیادی تا پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال و آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی نمانده، اما برخی ستاره‌های فوتبال همچنان بلاتکلیف، اما خبرساز هستند.
به گزارش گروه ورزش ، در حالیکه کمتر از یکماه تا پایان مدت زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بیشتر باقی نمانده، هنوز برخی چهره‌های نامدار و ستاره‌های فوتبال ایران بدنبال تیم هستند و هرروز نام این افراد در باشگاه‌های مختلف مطرح می‌شود.

یکی از این ستارگان جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان است که این روزها به تیم های زیادی لینک می‌شود. استقلال تهران، سایپا و نفت از مقصد‌های احتمالی شماره ۶ سابق تیم ملی هستند. موضوعی که تا این جا مانع از پیوستن او به تیمی شده است، به احتمال فراوان موضوع مالی و بحث قرارداد او باشد. جواد می توانست همین حالا قراردادش را با نفت تهران هم بسته باشد اما به نظر می رسد او تصمیم گرفته سال پایانی فوتبالش را هم با مجید جلالی باشد که شروع اوج گیری فوتبالش از تیم این مربی در پاس بود.

بازیکن بعدی سید جلال حسینی مدافع وسط قوی تیم ملی و پرسپولیس است. البته همه فکر می کردند در صورت بازگشت او به فوتبال ایران، او راهی پرسپولیس خواهد شد. اما مسائلی عجیب مانع از این اتفاق تا به امروز شده است. سپاهان و استقلال، از مقاصد احتمالی او نام برده می‌شوند. ولی آخرین خبرها حاکی از این است که او به نفت علیرضا منصوریان می رود.

ستاره بعدی علیرضا بیرانوند بهترین دروازه بان فصل گذشته فوتبال ایران است که به نظر ناراضی می‌رسد. او روزی در باشگاه استقلال دیده می‌شود و فردای آن تهدید می‌کند سرباز خواهد شد و راهی تراکتور سازی تبریز! او می‌تواند یکی از مهمترین خریدهای این فصل هر تیمی باشد. با همه این حرف و حدیث ها بیرانوند توانست در نفت بماند. او قراردادش را یک سال با نفت اضافه کرد و از یک بازیکن ارزان قیمت به بازیکنی میلیاردی بدل شده که دیگر نیازی به ترک تحصیل هم ندارد!

آندرانیک تیموریان کاپیتان فعلی تیم ملی فوتبال ایران هم بازیکنی است که بعد از پیوستن مظلومی به استقلال، هر روز به این تیم لینک می شود. آندو فصل موفقی را به همراه تراکتور پشت سر گذاشت و حالا باید انتخاب کند. او پیشنهادی از قطر دارد و حالی خوش در تبریز . استقلال هم که بی پولی است و کلی حاشیه ، باید دید کاپیتان تیم ملی چه تصمیمی می گیرد.

اما سروش رفیعی، جوان اول فوتبال ایران هم هر تیم لیگ برتری که فکرش را بکنید با سر و دست دنبالش آمده است. البته او سرباز است و مشکل خدمت دارد. مشکلی که یکسالی می شود فوتبالش را به چالش کشید و در نتیجه برای فولاد نمی تواند به میدان برود و باید تیمی دیگر را انتخاب کند. تیمی که سرباز بپذیرد که از میان می توان به تراکتورسازی و ملوان اشاره کرد. البته گفته می شود سروش به تراکتورسازی می رود که یکی از پر مهره ترین تیم های امسال لیگ برتر خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *