رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کامرانی: داوری‌های لیگ بسکتبال خیلی می‌تواند بهتر شود

9:09 - 27 آذر 1398
کد خبر: ۵۷۷۶۹۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
عضو تیم بسکتبال شیمیدر گفت: باید فیلم‌های داوری بازی‌ها توسط کمیته داوران مورد بازبینی مجدد قرار گیرد تا برای نیم فصل دوم این اشتباهات کاهش پیدا کند.

مهدی کامرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی  ، در خصوص پیروزی تیم شیمیدر مقابل اکسون در هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: اکسون تیم جوان و باانگیزه‌ای بود و تا لحظات پایانی هم برای کسب پیروزی تلاش و می‌کردند. البته تیم ما نسبت به تیم حریف از تجربه بالاتری برخوردار بود و با استفاده از این موضوع توانستیم بازی را پیروز شویم.

وی ادامه داد: این باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنان اکسون کم نمی‌کند زیرا تیمی است که در کنار دو بازیکنان خارجی از بازیکنان تیم جوان هم بهره می‌برند. امیدوارم جوانان اکسون در کنار بازیکنان خارجی که بازی می‌کنند کسب تجربه کنند. خود من هم در ابتدای سال‌های حضورم در بسکتبال به این صورت توانستم پیشرفت کنم.

عضو تیم بسکتبال شیمیدر تصریح کرد: برخی اوقات یک سری اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمی‌توان آن را عمدی دانست زیرا داوران کم‌تجربه هستند. در لحظات پایانی بازی نه تنها ما خوب بازی نکردیم بلکه در یک یا دو صحنه نیز داوران به شکل بهتری بازی را می‌توانستند مدیریت کنند.

کامرانی در خصوص اینکه بیشتر تیم‌ها از داوری گلایه‌مند هستند، اظهار داشت: اکنون بهترین موقعیت است تا با اتمام دور رفت لیگ بسکتبال فیلم‌های داوری بازی‌ها توسط کمیته داوران مورد بازبینی مجدد قرار گیرد تا برای نیم فصل دوم این اشتباهات کم شود.

وی در مورد عملکرد تیم شیمیدر در دور رفت لیگ برتر بسکتبال خاطرنشان کرد: در شروع لیگ چون بازی‌های سختی را انجام داده بودیم و از لحاظ تعداد بازیکنان هم مشکل داشتیم، شرایط برای ما سخت‌ شده بود. در یکی از پست‌ها هم مشکل داشتیم که خوشبختانه با آمدن بازیکن خارجی این خلاء برطرف شد و اکنون وضعیت ما طوری است که از لحاظ تیمی در شرایط خوبی برخورداریم. امیدوارم در دور برگشت بهتر نتیجه بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *