رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رجبی: فکر نمی‌کردم دو مدال جهانی کسب کنم

8:47 - 20 آبان 1398
کد خبر: ۵۶۶۵۲۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
هانیه رجبی ملی‌پوش تالوی بانوان گفت: فکر نمی‌کردم دو مدال نقره تالو در مسابقات قهرمانی جهان کسب کنم.

هانیه رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کسب دو مدال نقره ارزشمند در رقابت‌های قهرمانی جهان ووشو اظهار داشت: کسب مدال در تالو بسیار دشوار است و خوشحالم که توانستم دو مدال نقره در میدان بزرگ جهانی برای ووشوی ایران کسب کنم. پیش‌بینی خودم کسب یک مدال بود و فکر نمی‌کردم بتوانم دو مدال نقره کسب کنم. به هر حال خوشحالم تالو هم در کنار ساندا در مسابقات جهانی چین مدال‌آوری کرد.

وی افزود: تمرینات منظم و بسیار خوبی را داشتیم و فدراسیون هم روی تالو برنامه‌ریزی داشت و حاصل یک کار تیمی کسب سه مدال تالوی بانوان در چین بود که دو مدال را من و یک مدال را زهرا کیانی به دست آوردیم. روز‌های خوبی در انتظار تالوی بانوان است و امیدوارم نتایج ما در آینده بهتر از این شود.

ملی‌پوش تالوی بانوان در خصوص اینکه برای مسابقات سال آینده چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: می‌دانم از این پس توقع از من زیاد است، اما کشور‌های دیگر هم بیکار نمی‌شینند و هر روز پیشرفت می‌کنند. سعی می‌کنم روند موفقیت خود را ادامه دهم تا در تمام مسابقات برای کشورم مدال‌آوری کنم.

رجبی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی من کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی است و برای رسیدن به این مهم هر روز تمرین می‌کنم، چون می‌دانم این مدال چه ارزشی دارد. ووشوی ایران در ساندا سالهاست که موفق بوده و حالا زمان آن شده که در تالو هم قدرت خود را نشان دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *