عده ای در پشت پرده مافیای اکران هستند/ چرا "نهنگ عنبر" بیشترین تعداد سالن را برای نمایش دارد؟

17:40 - 03 تير 1394
کد خبر: ۵۶۵۱۷
خبرگزاری میزان: کارگردان "یاسین" گفت: "علی سرتیپی" در پشت پرده مافیای اکران است و در حالی که فیلم های او به فروش خوبی می رسند باقی فیلم ها بایکوت شده اند.
عده ای در پشت پرده مافیای اکران  هستند/ چرا  محسن علی اکبری تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینما گفت: با توجه به اینکه تنها سانس های روز را در اختیار فیلم سینمایی " یاسین" قرار دادند در حال حاضر فقط به فروش 6 میلیونی دست پیدا کرده ایم.

وی افزود: در حالی که فیلم های در نظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان اجازه نمایش در سانس های شب و طرح افطار تا سحر را دارند "یاسین" از این قضیه مستثنی است .البته دوستان به ما گفته اند که از امشب چند سانس محدود در این طرح را به ما هم اختصاص خواهند داد اما به واقع سوال من این است که مسئول این بی نظمی ها کیست؟

علی اکبری عنوان کرد: در حال حاضر مافیای سختی در ماجرای اکران حکم رانی می کند برای مثال چگونه می شود که همه فیلم های آقای سرتیپی  به فروش خوبی می رسند و در واقع ترک تازی می کند شما در نظر بگیرید که "نهنگ عنبر" با بیشترین تعداد سالن سینما در حال اکران است در حالی که باقی فیلم ها بایکوت هستند.

این تهیه کننده خاطر نشان کرد: "یاسین" به اجبار مدیران سینمایی اکران شد در حالی که ما تمایلی به نمایش آن در این برهه نداشتیم، اما با این وجود به ما سانس اکران در شب را ندادند البته من مراتب اعتراضم را در این یک هفته به وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی اعلام کرده ام که امیدوارم طبق وعده هایشان عمل کنند و از امشب سانس اکران در شب را داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *