رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت شوم سهمیه المپیک می‌گیرم/ به صحبت‌های منتقدانم توجهی ندارم

0:02 - 15 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۹۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رضا قاسمی ملی‌پوش دوومیدانی گفت: صحبت‌های منتقدین همیشه علیه ما ورزشکاران وجود داشته و ترجیح می‌دهم چندان به این مسائل توجهی نکنم.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص آخرین شرایط خود پیش از حضور در مسابقات ارتش‌های جهان اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط خوبی قرار دارم و در تلاش هستم تا پیش از اعزام به این مسابقات به آمادگی صددرصدی دست یابم. از آنجایی که در دوره پیش این مسابقات به عنوان نایب قهرمانی دست یافته‌ام، می‌خواهم مدال نقره‌ام را به طلا تبدیل کنم.

وی ادامه داد: شناخت چندانی از حریفانم در این مسابقات ندارم، اما می‌دانم حسن تفتیان از ایران و برکت مبارک از عمان جدی‌ترین رقیبانم محسوب می‌شوند. کار سختی پیش‌روی من است، اما بدون توجه به نام این ورزشکاران باید سعی کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. شانس زیادی داریم تا در 4 در 100متر امدادی هم در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دونده سرعت ایران تصریح کرد: پس از پایان این مسابقات، چند روزی را به استراحت خواهم پرداخت و پس از آن دوباره تمریناتم را از سر خواهم گرفت تا برای مسابقات داخل قهرمانی آسیا که اواسط بهمن در چین برگزار می‌شود آماده شوم. امید زیادی دارم تا بتوانم در آنجا بهترین نتیجه را کسب کنم. اگر حمایت‌های لازم از من صورت گیرد این قول را می‌دهم که می‌توانم سومین سهمیه المپیکی دوومیدانی را به دست بیاورم.

قاسمی در واکنش به اینکه برخی‌ها معتقدند دوره قهرمانی او به پایان رسیده و دیگر شانسی برای کسب مدال در میادین بین المللی ندارد، گفت: صحبت‌های منتقدان همیشه علیه ما ورزشکاران وجود داشته و ترجیح می‌دهم به این مسائل توجهی نکنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *