دیگر کاری از دست ما بر نمی‌آید و وضعیت‌مان خنده‌دار است/ نمی‌دانم از کجا می‌خواهند پول بیاورند

12:26 - 14 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۵۹۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حامد نورمحمدی، بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: نمی‌دانم از کجا می‌خواهند پول بیاورند، کاش قبل از شروع فصل می‌گفتند پولی در کار نیست، نه حالا که قرارداد بستیم و خواهان طلبمان شدیم.

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، پس از گلزنی برای تیم نفت مسجد سلیمان در بازی مقابل تیم پیکان اظهار داشت: سعی کردم بخشی از زحمات بازیکنان را جبران کنم و در موقعیتی که به دست آمد برای تیمم گلزنی کردم. ما بازی خوبی انجام دادیم و مقابل تیم پیکان مستحق ۳ امتیاز بودیم.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت مسجد سلیمان و تهدید تارتار به تحریم تمرینات، گفت: تارتار مصاحبه کرد و گفت تا پول ندهند به تمرینات برنمی‌گردد. فکر می‌کنم اظهارات او کاملا جدی بود. دغدغه تیم ما فعلا فقط مشکلات مالی است و او هم می‌داند که مشکل بچه‌ها فقط پول است و برای همین آن صحبت‌ها را انجام داد. ۶ هفته از شروع لیگ گذشته، یک ماه هم مسابقات عقب افتاد، فکر نمی‌کنم درخواست پول، توقع زیادی نباشد.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اگر قرار بود طبق برنامه قبلی مسابقات را آغاز کنند شاید الان هفته دهم بود. در چنین شرایطی هیچ دریافتی نداشتیم. وضعیت ما خنده‌دار است. شاید اغلب باشگاه‌ها پول گرفته باشند، ولی تیم ما هیچ پولی نگرفته و فکر کنم سرآمد همه تیم‌ها در بی‌پولی ما هستیم. فعلا با همین شرایط تا هفته ششم را تحمل کردیم. گفته‌اند در هفته جاری پول می‌دهند. فعلا صبر می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود، امیدوارم مثل قول‌های قبلی نباشد.

نورمحمدی ادامه داد: نمی‌دانم از کجا می‌خواهند پول بیاورند. کاش قبل از شروع فصل می‌گفتند پولی در کار نیست، نه حالا که قرارداد بستیم و خواهان طلبمان شدیم. ما خانواده‌هایمان را رها کردیم و با کمترین امکانات در مسجد سلیمان زندگی می‌کنیم. ما به جز فوتبال به دلیل مسائل مالی به این شهر آمدیم. کاش قبل فصل وضعیت را روشن می‌کردند و اگر قرار نبود پول دهند وقت ما را نمی‌گرفتند. حالا که زمان عمل به تعهداتشان رسیده به فکر پول ندادن افتادند. ما هم چاره‌ای نداریم تا نیم فصل صبر می‌کنیم و بعد تصمیم می‌گیریم. فقط تیم نفت مسجد سلیمان و هوادارانی که در این شهر محروم ساکن هستند ضرر می‌کنند.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت این تیم تصریح کرد: اگر تارتار به تمرینات برنگردد تیم تعطیل می‌شود. تیمی که در سرآشیبی قرار بگیرد به سختی به شرایط آرمانی برمی‌گردد. از این پس هر اتفاقی رخ دهد مسئولان باید پاسخگو باشند. مربیان و بازیکنان تا الان حُسن‌نیت خود را نشان دادند. عواقب هر نتیجه و هر اتفاقی از این پس به عهده مسئولان تیم است، چون تیمی که تمرکز خود را به دلیل مشکلات مالی از دست داده از دست بازیکنان خارج می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پایان با اشاره به هوداران فوتبالدوست این شهر خاطرنشان کرد: تنها دلخوشی مردم این تیم است که می‌خواهند آن را هم از این مردم بگیرند. پس خودشان باید پاسخگوی عواقب آن باشند. از هواداران ممنونم که چه در بازی‌های داخل خانه و چه در بازی‌های خارج از خانه ما را حمایت کردند. امیدوارم به داد تیم خوبمان برسند تا مردم این شهر از تنها دلخوشی خود لذت ببرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *