رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درگیری در فوتبال طبیعی است/ با روحیه خوبی به مصاف سپاهان می‌رویم

9:41 - 10 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۶۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احمد جمشیدی، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: درگیری در فوتبال طبیعی است چراکه استرس بازی‌ها بالا است و این روی اعضای تیم تاثیر می‌گذارد.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: بازی فوق‌العاده‌ای بود و توانستیم با یک پیروزی مهم به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنیم. همانطوری هم که پیش از این قول داده بودیم قصد داریم بابت این برتری پاداشی به اعضای تیم بدهیم.

وی در مورد اینکه برخی از بازیکنان به عدم پرداخت مطالباتشان معترض هستند، گفت: مراحل در حال انجام است و فکر می‌کنم به زودی این پول‌ها پرداخت شود. مدیران باشگاه و مدیران کارخانه به شدت پیگیر موضوع هستند و ان‌شاءالله به زودی مشکلات حل می‌شود.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره درگیری منصوریان و کمالوند در جریان بازی، تصریح کرد: به هر حال درگیری در فوتبال طبیعی است چراکه استرس بازی‌ها بالا است و این روی اعضای تیم تاثیر می‌گذارد. البته من پایین نبودم که ببینم دقیقا چه اتفاقاتی رخ داده، اما منصوریان پس از پایان بازی هم گفت که مشکل خاصی نبوده است. دو مربی بعد از نشست خبری هم با هم خوش‌وبش کردند.

جمشیدی در پایان با اشاره به بازی بعدی ذوب‌آهن مقابل سپاهان در دربی اصفهان گفت: با تمام احترامی که برای سپاهان قائلیم، اما با حداکثر توان به مصاف آنها می‌رویم. خداراشکر با کسب پیروزی در جام حذفی با روحیه خوبی به مصاف سپاهان می‌رویم. بازیکنان و کادرفنی تیم ما را بسیار امیدوار کرده‌اند و ان‌شاءالله در رقابتی سالم بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *