رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رسوایی جنسی بار دیگر به هالیوود رسید/آخرین اخبار از «خروج» حاتمی‌کیا

17:00 - 07 مهر 1398
کد خبر: ۵۵۴۰۵۲
هفتمین روز از مهر ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین مراحل از ساخت فیلم سینمایی «خروج» اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، هفتمین روز از مهر ماه ۱۳۹۸ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین مراحل از ساخت فیلم سینمایی «خروج» اشاره کرد.

زنی که ریسک شهادت و اسارت را می‌پذیرد در «اتاق تشریح»/«روز‌های بی آینه» جذاب‌ترین کتاب من است

زنی که ریسک شهادت و اسارت را در «اتاق تشریح» می‌پذیرد/«روز‌های بی آینه» جذاب‌ترین کتاب من است

گلستان جعفریان نویسنده کتاب «نگاهی که یک فرمانده شهید به ارث گذاشت» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی پیرامون دلایل انتخاب خود برای نویسندگی در حوزه ادبیات پایداری گفت: در حال حاضر ۱۸ سال است که به نگارش در حوزه «ادبیات پایداری» که یکی از شاخه های مهم «ادبیات دفاع مقدس» است پرداخته ام چراکه هدفمندی راویان جنگ تحمیلی، همچنین دیدگاه و خط مشی آنان جذابیت‌های ویژه‌ای را برایم ایجاد می‌کند، همین امر سبب شد تا به نگارش در این حوزه بپردازم.

وی مشخص بودن ایده و خط مشی روایان هشت سال دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب حوزه ادبیات پایداری دانست و ابراز کرد: خط مشی برای راویان جنگ تحمیلی مشخص و معین است، آنان ایده‌ مشخصی را مد نظر و دنبال می‌کنند، همین موضوع خط فکری مشخصی را برای من نویسنده ایجاد می‌کند، اگر تاکنون به نگارش در حوزه ادبیات پایداری یا دفاع مقدس پرداخته ام دلیلش همین جذابیت‌ها است.

این نویسنده در همین راستا ادامه داد: برخی می‌گویند با این کار به تکرار می‌رسی، اما من همچنان معتقدم چون آدم‌ها در این بخش هدفمند هستند لذا هدایت داستان و روایت در یک مسیر مشخص و معین به راحتی انجام می‌شود و از آنجا که هر بار با یک فرد و داستانی جدید برخورد می‌کنم تکرار ایجاد نمی‌شود.

جعفریان جذاب‌ترین کتاب خود را «روز‌های بی آینه» دانست و ابراز کرد: حدود دو سال به صورت متمرکز برای تولید کتاب «روز‌های بی آینه» فعالیت کردم، این کتاب در حوزه ادبیات پایداری، بازداشتگاهی، اسارت و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی به موضوع کتاب «روز‌های بی آینه» اشاره و بیان کرد: کتاب «روز‌های بی آینه» بازگو کننده وقایع و رخداد‌هایی است که برای اسیران هشت سال دفاع مقدس در زندان‌های رژیم بعثی افتاد. زندگی حسین لشکر و هجده سال دوری وی از همسرش و انتظار دیدار همسر و فرزندان شرایط ویژه‌ای را برای او به همراه داشته و لحظه به لحظه این اتفاقات شرایط سختی را برای وی و خانواده‌اش رقم می‌زند.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید. 

https://www.mizanonline.com/fileshttps://www.mizan.news/news/1398/7/7/2282951_307.jpg

کارگردان فیلم «سریع و خشن» به آزار و سوء استفاده جنسی متهم شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، «راب کوهن» که سابقه کارگردانی آثاری همچون مومیایی، سریع و خشن و سه ایکس را در کارنامه دارد، شامگاه دیشب به آزار، اذیت و تجاوز جنسی متهم شد.

براساس گزارش هافینگتون پست، قربانی این اتفاق که خود را با نام کوچک معرفی کرده مدعی شده که از سوی راب کوهن کارگردان معروف سینمای هالیوود مورد سوء استفاده و تجاوز جنسی قرار گرفته است.

جین می‌گوید که این اتفاق در سال ۲۰۱۵ و در زمانی برای رخ داده که وی در بیهوشی کامل به سر می‌برده است، به گفته وی این اتفاق پس از دعوت کوهن از جین برای حضور در منهتن و صحبت برای حضور وی در یک برنامه تلویزیونی رخ داده است.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید. 

کدام کارگردانان راهی فجر ۳۸ می‌شوند/فهرست غایبان سینما در سال ۹۸////////////////////////دوشنبه

۲۰ فیلمی که راهی جشنواره فیلم فجر می‌شوند/از ابراهیم حاتمی کیا و مجید مجیدی تا محمدحسین مهدویان

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با آغاز فصل پاییز به طور معمول پیش تولید اکثریت آثار سینمایی که قصد حضور در جشنواره فیلم فجر را دارند آغاز شده و گمانه زنی‌ها درباره حضور و یا عدم حضور کارگردانان محبوب سینما صدر اخبار سینمایی قرار می‌گیرد.

در این میان حضور کارگردانان جوان در کنار اسامی با سابقه سینما باعث شده تا طی سالهای گذشته هیجان جشنواره فیلم فجر بالاتر از همیشه باشد، بزرگترین رویداد سینمایی کشور نشان داده که در ادوار پیشین خود استعدادهای جدیدی را به سینما معرفی کرده است.

حال با  شروع فصل پاییز امسال، برخی از کارگردانان و تهیه کنندگان سینما از آغاز پیش تولید آثار خود خبر داده و به احتمال فراوان اکثریت آنها مقصد نهایی رونمایی از فیلمشان را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جستجو می کنند.

تاکنون فهرستی از کارگردانانی که احتمال حضور در جشنواره فیلم فجر امسال را دارند منتشر شده است، این فهرست شامل کارگردانانی است که هم اکنون پیش تولید و یا تولید آثار تازه خود را کلید زده اند، البته سابقه کاری این کارگردانان نشان می دهد که همواره برای حضور در جشنواره فیلم فجر تلاش کرده اند. 

مجید مجیدی، ابراهیم حاتمی کیا، محمدحسین مهدویان، ابراهیم ایرج زاد، بهروز شعیبی، مهران احمدی، حمید نعمت الله، مسعود کیمیایی، سعید ملکان، شهرام مکری و پیمان قاسمخانی از جمله کارگردانانی هستند که خود را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنند.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید. 

«آتش تقی پور» ششمین بازیگر «خروج» حاتمی کیا/تمرینات سختی را برای خروج انجام دادیم///////////////////شنبه

حاتمی‌ کیا ۲۴ ساعته مشغول ساخت «خروج» است/فیلمبرداری خروج حداقل دو ماه دیگر ادامه دارد

آتش تقی‌پور بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون آخرین مراحل ساخت فیلم «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی کیا گفت: این روزها به صورت شبانه روزی مشغول بازی در فیلم خروج هستیم، کار بسیار سخت است اما گروه با جدیت ساخت پروژه را ادامه می دهد. 

وی درباره حضور خود جلوی دوربین «ابراهیم حاتمی کیا» اضافه کرد: از پنج روز گذشته جلوی دوربین حاتمی کیا رفته ام، البته نزدیک به بیست روز از فیلمبرداری گذشته و ما حداقل دو ماه دیگر کار داریم.

بازیگر فیلم سینمایی خروج درباره کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در فیلم «خروج» تاکید کرد: من پیشتر در سریال حلقه سبز سابقه همکاری با حاتمی کیا را داشته ام و در حال حاضر هم خیلی خوشحالم که بار دیگر می توانم در اثری سینمایی کنار وی باشم.

وی حاتمی کیا را کارگردانی دقیق خواند و اظهار کرد: یکی از دلایلی که فیلمبرداری مدت زیادی را می طلبد، این است که حاتمی کیا با دقت و وسواس بسیار زیادی در حال ساخت «خروج» است و من با توجه به کیفیت اثر پیش بینی می کنم که اثر بسیار خوبی راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد. در حال حاضر فیلمبرداری در گچساران ادامه دارد و هنوز برنامه بعدی برای حضور در جاده اعلام نشده است. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید. 

/////////////////////////////////

اربعین امسال با سریال «مجلس حیرانی» به تلویزیون باز می‌گردم/دلیل کم کاری‌ام در سینما را خودم هم نمی‌دانم

عباس غزالی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «مجلس حیرانی» به کارگردانی «داریوش یاری» را آماده پخش دارم، فیلمبرداری این سریال همچنان ادامه داشته و روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد. 

وی درباره زمان پخش این سریال اضافه کرد: سریال مجلس حیرانی اگر اسمش برای پخش تغییر نکند از اربعین امسال روی آنتن می رود، در این سریال تلویزیونی با بیژن امکانیان، افسر اسدی، کاظم هژیر آزاد و حدیث میرامینی همبازی شده ام. در این اثر یکی از نقش های اصلی را بازی می کنم. 

بازیگر سریال «وضعیت سفید» درباره حضورش در این سریالی مناسبتی افزود: مجلس حیرانی اثری مناسبتی محسوب می شود ولی نسبت به آثار مناسبتی که تاکنون از تلویزیون پخش شده داستان کاملاً متفاوتی را روایت می کند، همین داستان جذاب و قصه درست بود که مرا به بازی در این اثر علاقمند کرد. این سریال علاوه بر مناسبتی بودن خود اثری قصه گو بوده و می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. در این اثر نقش بسیار متفاوتی را بازی می کنم.

وی درباره احتمال حضورش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: امسال فیلم «من یوسفم مادر» را آماده رونمایی در فجر دارم، این اثر فیلمی به شدت متفاوت است و از نظر من اگر در جشنواره حضور پیدا کند اتفاقات خوبی برایش خواهد افتاد. 

بازیگر سریال «مجلس حیرانی» در همین راستا ادامه داد: علاوه بر آن فیلم سینمایی «شب لرزه» به کارگردانی محمدرضا رحمانی را نیز آماده اکران در جشنواره فیلم فجر دارم، این فیلم اثری است که به معضلات اجتماعی پرداخته و من در آن با بازیگرانی همچون حمید گودرزی، ترلان پروان و بهاره افشاری همبازی شده ام. 

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *